ein Feind weniger für die Heimat-Kameraden

Heb inmiddels vele mooie dio hier gezien maar als nieuweling in deze tak hoop ik dat jullie mijn poging wat vinden ?

Voor de aanvulling ( werk nog er nog aan ) wil ik er nog een kubeltje bij opzetten per slot is die duitser niet komen lopen 😀

Re: Winter dio in ???

Hoi Richard, ik zou juist geen kübel neerzetten dit geeft een mooie weergave en denk dat de kübel alleen maar de focus weghaalt van je verhaal. Die Grenadier die zijn "prooi" komt aanschouwen is voldoende en pakkend.

Gr.JW

j.w.stokkers zei:
Hoi Richard, ik zou juist geen kübel neerzetten dit geeft een mooie weergave en denk dat de kübel alleen maar de focus weghaalt van je verhaal. Die Grenadier die zijn "prooi" komt aanschouwen is voldoende en pakkend.

Gr.JW

Dank voor het opbouwend commentaar

Groet Richard

Mooi vignette Richard
super_zps0681fd38.gif

Overtuigend verhaaltje zo, ben 't eens met JW, nix meer aan doen.
Mooi sneeuw effect ook ! wat heb je daarvoor gebruikt ?

ander vraagje, ik zie dat de loop van het kanon dicht zit... hoe dat zo ?

groet 😉

Hey Peter leuk te horen dat mijn werkje in de smaak valt

Eh ja het kanon , had de kit gekregen en er was al wat aan gewerkt maar er waren onderdelen weg waaronder de loop dus
Dus een loopje van een stuk rond geschuurd maar nooit aan gedacht deze deels een stukje in te boren zodat hij open lijkt

Voor het sneeuw effect heb ik sneeuw van het merk Woodland Scenics gebruikt in meerdere lagen gestrooid.

Groet Richard

Okee dan !! geen woorden maar daden
super_zps0681fd38.gif

veel plezier met het volgende werkstuk
thumbsup_zpsq1yrw5jr.gif

Terug
Bovenaan