Effe shacken...........

Rick van Sinderen

Lid van de TWENOT
Interesses
workshop / fieldconversions
Schalen
  1. 1:35
Even proberen fotootje te plaatsen, eerste gekl**t sinds 4 jaar........

81528462.th.jpg
[/url]
[/img]

Rick van Sinderen zei:
Even proberen fotootje te plaatsen, eerste gekl**t sinds 4 jaar........

81528462.th.jpg
<i>[/url]</i>
[/img]

Je bedoelt zo denk ik?

81528462.jpg

Kleine uitleg:

Als je de foto heb geupload en die zie je dan uiteindelijk voor je. Klik je op de foto zodat deze alleen nog maar in beeld is en kopieer je de link met als laatste stukje de extensie .jpg. De link plak je dan waar je tekst wil plaatsen. En dan selecteer je de tekst en druk je op de knop img waardoor deze 2 html codes krijgt toegevoegd aan het eind en het begin waardoor jouw foto is te zien op het forum.

Wat je nu hebt geplaats is een thumbnail. Oftwel als je er pas op klikt zie je de foto pas groot.

Mvg,

Wesley

v

Hi dude,

waarschijnlijk heb je bij t uploaden op imageshack resize aangeklikt.
Goeie aktie, maar zet m op 800*600 ipv 320*240.

Dan gebruik je get code for forums, knip plak (deze stappen heb je duidelijk gevolgd)
maarrrrrrr......als je geplakt hebt zie je in de geplakte link .th. staan,
maak daar een enkele punt van en you're home free..........

met dit als resultaat :

HTH,
masssol,
Dan

Voor een probeerdingetje helemaal niet slecht, t'is ook vooral wat je er zelf van vind lijkt me. Laat je de tracks van de lege kant nog ergens op de dio of is de tank ze al lang kwijt?

Gr Johanna

Hi Johanna,

Kijk goed, ze liggen onder het zand.

Maar nogmaals, ik heb dit niet gebouwd voor het eindresultaat, ik heb gewoon verschillende technieken erop losgelaten die nu over de top zijn maar in mijn volgende model misschien beter tot zijn recht komen, toen ik jaren geleden stopte kwam MIG net met zijn poedertjes op de markt, en kijk nou 's, filteren, hairspray, detailwashes, best veel verandert.

Groeten Rick

Hoi Rick,

Dat is zeker zo, je kunt het bijna niet zo gek bedenken of bijna iedereen verkoopt washes, filters, pigmenten, poederdozen, haarlak, zout waar we van alles mee kunnen, maar het kan ook prima zonder 😉

Zelf vind ik de Verlinden techniek mooi, maar net als met andere dingen, ieder zijn smaak en wat dat betreft keuze zat 😉
Uiteindelijk gaat het om een hobby waar je plezier aan hebt.

Gr Johanna

Precies, ik denk dat er veel mensen zijn die zich daardoor laten leiden, maar ik vind het wel leuk om te kijken waar mijn grenzen liggen, ik ben zowiezo meer een diobouwer, ik vind het leuk om een verhaaltje te vertellen.

Groeten Rick

Terug
Bovenaan