effe proberen foto te plaatsen !

Ronald Schoenmakers

Lid van de TWENOT
Hier komt ie dan

Picture553.jpg

Fotootje is niet echt best ....het is maar effe proberen.....
Maar kritiek is altijd welkom

Het meot trouwens een Opel Blitz (late) met feldkuche voorstellen...(zeg het er maar effe bij 🙂 )

greetz
Ronald

Gelukt 😛

Even een toevoeging.........

Hij is dus nog lang niet klaar............
was alleen effe om een fototje te proberen!

Dank aan de sticky "in tien stappen foto's plaatsen"

greetz Ronald

Bedankt voor de reacties ....

zijn al behoorlijk positief (en dat voor een modelletje wat pas net in de steiger staat)
Ben nog niet echt tevrede over het "frame" waar de "kuche" op staat ,alles moet nog heel ernstig opgeschoond gaan worden (vooral de laadbak,waar ik behoorlijk tekeer ben gegaan met de Xacto) en er komen ook nog de juiste wielen onder (8 Bolts) en dan natuurlijk nog het schilderen (ik denk dat ik maar geen Gamma verf gebruik dit keer ,(zie eerdere posting 🙂 )

het Dekzeil:

Dit is gemaakt via een geheim procedee van vader op zoon doorgegeven...maar aangezien ik alleen dochters heb zal ik dit met jullie delen.

Het materiaal komt van de ETOS :!:
het is namelijk een :
Etos "een zacht gevoel"zakdoekje,
zacht en sterk ,bestaande uit maar liefst 4 lagen 😱 waardoor je natte handen kunt voorkomen (altijd handig)
in een hersluitbare verpakking "handig om mee te nemen onderweg"
:!: :!: :!:
O,ja bijn vergeten :
VERBETERDE KWALITEIT

dit is alle product info die ik kon vinden op de verpakking 🙂

nat,maken ,insmeren met PVA lijm en voila.....

weet trouwens nog niet of deze het gaat worden ,of dat ik een nieuwe maak die wat meer doorhangt.

greetz Ronald

Misschien kun je voor het doek ook een stuk gewone stof nemen (katoen, tricot, linnen of ongebleekte katoen) Deze kun je dopen in de Paverpol of Powertex, neerleggen in de vorm die je wil hebben en laten drogen......
En dan is het ook hard en heel mooi. 😀

Hoi Geertje

Ik denk dat ik het idee van een "stoffen" dekzeil in deze schaal niet echt tot z'n recht komt.

Ik heb namelijk het gevoel dat wat betreft structuur en dikte het niet overeenkomt (te grof en te dik, schaalwijs dan)

nog effe een iets betere foto en ja hoor het dekzeil is verdwenen .....
(komt wel weer een nieuwe op)

Picture571.jpg

greetz Ronald
(nogmaals ,dit is slechts een idee wat het moet gaan worden en er moet nog vreselijk veel aan gebeuren )

Jullie moeten nog effe geduld hebben voordat dit geweldige project weer verder gaat.
De baas vond het nodig mij even naar verwegistan te sturen ......
maar als ik terug ben gaan we weer met frisse moed aan de gang.

greetz Ronald

Terug
Bovenaan