eerste poging pfff

hoi na een tijd het forum te hebben gevolgt nu dan een poging om een jagtpanther late in elkaar te zetten geen aftermarkt pulletjes en nog niet klaar wielen en tracks ontbreken tis mijn eerste tank sinds jaren een 15 tal ofzo ben benieuwd nu.
zit ik op de goede weg of helemaal verkeerd 🙄

Sluit me bij de andere sprekers aan. Ziet er interessant uit, maar ik denk dat er wat lelijke droogranden van een wash te zien zijn. Met een beetje aandacht is dat wel weer te herstellen.
Ik neem trouwens aan dat de glans op de tweede foto komt doordat je geflitst hebt? Met een en paar close up is het allemaal wat beter te beoordelen, maar het lijkt me een heel aardig model. Succes

Grtz Niels

Ik sluit me aan bij de heren voor mij, en daar aan wil ik toevoegen dat de camo er erg goed uit ziet!!! (voor zover ik het kan beoordelen)

Let wel op dat de modder onderaan (achter) niet te fel word van kleur. Dit kun je natuurlijk nog makkelijk aanpassen maar 'k zeg het ff just in case...

Succes met het vervolg!! Ennuh... als 't lukt nog wat foto's want het ziet er interessant uit!!

Groeten Boris

ok thnx voor de de reaktie's
bijgaande 2 foto's erbij gedaan van dicht bij voor een objectiever beoordeling

Dominique: de wash is gemaakt van sepia ik denk wel dat je gelijk hebt dat deze te donker is

Hendrik Van De Slijke: dat deze blinkt komt gewoon door de flits heb net een neiuwe camera en ben zeker nog een newbe wbt foto's maken van dichtbij

Niels Henkemans: een droogrand en dat wegwerken gebeurd dit met drybrushen ?

boris bakker:modder tis een basislaag en een beetje knooien met kleurtjes
deze camo zijn met diverse mallen gepoten welke ik geknipt gesneden geboord heb in plastiek plaatjes en deze met de hand er voor houden spuiten enz enz
dit model is nu 5 keer in de ovencleaner geweest en niet echt bevordelijk voor je hechting van de lijm laat staan je zenuwen 8)

op de onderste foto kun je onder de decals donkere vlekken zien dat is een of ander tube met vernis welke ik gekocht heb bij de action voor weinig en geprobeerd verdunt aan tebrengen decalls er op laten drogen en matt vernis er over heen 8)

Terug
Bovenaan