Eenvoudige sherman tracks

Wie heeft voor mij een tip?
Ik ben bezig met een sherman van tacom.
De tracks die daar bij zitten zijn niet om te doen.
Welke kunnen jullie adviseren?
Het liefst t48 met duckbills
Alvast bedankt.

Als je losse schakels wilt, zijn ze allemaal min of meer moeilijk te bouwen. Bij een aantal Asuka-Shermans zitten T48s met duckbills in zacht plastic, misschien dat iemand die over heeft voor je?

Accurate armour had trakpax in hun catalogus staan. Strookjes resin rupsen die door verwarmen om de wielen gebogen werden. Daar waren ook duckbill varianten bij. Ebay en marktplaats in de gaten houden.

Ik ben het merk even kwijt maar ik heb verschillende wit-metalen Sherman tracks gehad die prima in elkaar te zetten waren.
Niet van Fruili, maar een merk waar de connectors 2 pinnetjes hadden die in de tracks geduwd werden.
Volgens mij heb ik die destijds bij Domino besteld

Dit was het volgens mij:

Ik zie wel dat de duckbills een aparte set is bij de tracks, dan wordt het wel een prijzig geheel:

Laatst bewerkt:
Masterclub komt uit Rusland, dat maakt ze moeilijk te pakken te krijgen tegenwoordig, en niet voor iedereen acceptabel.

Je kan ook contact opnemen met Eelke Warrink, hij heeft volgens mij ook 3D tracks in zijn assortiment. Deze zijn beter dan de quick tracks aangezien ik heb begrepen dat de quick tracks vrij bros zijn en daardoor moeilijk in elkaar te zetten zijn.

Terug
Bovenaan