Bedankt voor de lovende woorden.
Ik werk voornamelijk met Humbroll enamels.
Gezichten, hout en leer met olieverf (gezichten met een flesh Humboll base).
Stoepje en straatstenen zijn gekrast in high dencity styrofoam en beschildert met Tamiya acrylics.
Dat oude mannetje/boertje is een Verlinden setje.
De Harley was op de foto niet helemaal af maar ik heb blijkbaar niet alle foto´s uit de DutchModeling msn groep getrokken (hoewel ik dat wel dacht).
De Jagdpanther is geheel met penseel gedaan.
Omgekeerde dooie Duitser is idd niet het summum van realisme maar ach, het is al wat ouder werk.
De rankings op de armen zijn Archer Fine Transfers.
Hiervan sta ik op het punt om 5 sheets aan te schaffen via Mol Plastic Modelbouw. Ik wacht nog even op het kostenplaatje. Ze hebben net de units/divisies die ik wil hebben niet op voorraad (Op de sheet waar Rangers div patches op staan na).
Als het goed is ben ik straks in het bezit van 101st Airborne, 82nd Airborne, 1st Infantry Division Big Red One, Rangers en een sheet met Amerikaanse vlaggen (waaronder sleeve size.) En een hele hoop andere divisies die nog op de sheets staan.
Erg leuk spul wat een 1:35 flink op kan leuken.
https://www.plasticmodelbouw.nl/?page=10213...keywords=archer
Nu heb ik 5 repro jassen in bezit met div patches die ik nog in 1:35 wil doen :
1x M 41 1st 1st infanrty division Big Red One
1x M 41 Rangers
1x M 42 82nd Airborne All American
1x M 43 101st Airborne Screaming Eagles
1x 3rd Armored Division Tanker Jacket.
(vandaar bovenstaande selectie).
De transfers zijn zeer makkelijk aan te brengen.
Met een potlood gewoon erop wrijven zoals je dat met wrijfletters doet.
Ik hoop dat het prijsverschil met rechtstreeks betstellen bij Archer niet al te groot is.
Voor omgerekend 39,- euro heb je ze in huis incl. verzendkosten, maar dan moet ik eerst een PayPal account aanmaken.
Ik hou mijn bestellingen liever binnen Nederland dus we wachten nog even op natwoord van Mol Modelbouw.
Bedankt voor de tip met betrekking tot het diagonaal plaatsen van figuren op Vignettes (of beter gezecht het vermijden ervan.)
Het in chronologische weergeven van het werk berust puur op toeval
😀
Groet Eric.