Echt tussendoortje (niet AFV)

hopla iedereen;

tussen

en door

heb ik toch nog wat tijd gevonden om in de vluchte een figuurtje te schilderen. en hier komt ze dan......

aangezien in nu met al die werken een beetje in de coma lig heb ik de foto's (lees achtergrond) niet kunnen verbeteren, mijn excusses ervoor.

sluukes
marc

modelbouwclunlier

Hallo Marc,

Prima schilderwerk, zowel het huisje als het figuur 🙂 .

Vraagje: het lijkt mij alsof de beste man zijn MG42 aan de draagband vasthoudt. Weet dat een MG nogal wat weegt, maar: is dit niet instabiel of is het een normale manier van dragen?

Keep up the good work!

groeten, Richard.

marc,
Leuk tussendoortje!
Ziet er goed uit! (dat figuurtje dan toch... 🙂 ) Mooi hout ook.
Van welke fabrikant is het figuur?
btw. Ik vind de foto's helemaal niet zo slecht 🙂

Groeten,
Staf Snyers

Prachtig figuur zeg! Vooral hoe je die broek zo'n wetlook hebt kunnen geven. Die water gun lijkt ook echt goed!!! 😈
Nee... zonder gekheid, echt een zeer goed figuur. De jas is schitterend opgelicht, en de kleuren liggen mooi in balans.

groetjes

Mooi schilderwerk, maar de MG bevalt me niet.
Ten eerste lijkt het me geen normale draagwijze, zoals al eerder aangegeven. Maar alla ik kan er mee leven, ik ben alleen een Bren gewend 😳 .
Erger vindt ik de patronenband, deze zou echt moeten hangen en niet in die vreemde bocht omhoog gaan.

Cheerio, Arno

allo iedereen;

first, bedankt voor jullie reply's , ' t doe plezier;

Richard: merci merci, heb langer aan het huisje gezeten dan aan het figuur hihihihihi

juist; dat is inderdaad redelijk zwaar, wel eerst heb ik wel wat gezocht omdat ik dat ook een beetje raar vond, de meeste zullen het aan het handvat gaan nemen of aan het hout, maar toen ik mijn boek "Soldats Allemands" de la seconde guerre mondiale open deed pagina 120, 121, zag ik op de foto dat de representatie ook aan de riem aangaf, dan heb ik niet meer getwijfeld en ben hem zo maar gaan schilderen.

We try, we try

groetjes

Staf: merciekes
hahahaah ,helaba tuinhuisje niet soms 😉 .....
figuur is een oude verlinden met hornet hoofd, ik weet dat er beter figuren zijn ...maar ik heb er nog zoveel
ik vind de achtergrond nogal veel stipels hebben , weet ook niet aan wat het ligt.

groetjes

Boris: mercielekes , hahahahah ja een van de meest gesophistikeerde(Pfff...) versie wel hé Boris met mogelijkheid om verschillende water reservoirs te instaleren... 🙂
nogmaals dank u

groetjes

Arno:mercikes, tja het kan niet voor iedereen goed zijn hé,
hiervoor zie effe reply bij Richard; wat het patronenband betreft, ik wou zeker geen plate etching gebruiken die zeker niet zo mooi zijn als dit en dit kreeg ik niet dichter tegen dan het eind resultaat, is heel fragiel en vlug stuk, er ontbreekt al een stuk die kapot gegaan is met het plooien.
achteraf dacht ik, ik het had het moeten verwarmen.....foei foei....

Cheers

Jeroen: hoi hoi danke danke 😉

greets

Marcel: dank u wel,
🙄
ja die voetjes zijn heel mooi ( daarom heb ik er eentje van gebruikt 🙂 )

ha toch iemand die het opmerkt....ik dacht al, ga die een ander kleur moeten geven want volgens mij heb ik de goede RAL niet gebruikt...hahahah, merci.

doeikes

marc

modelbouwclublier

Terug
Bovenaan