- Interesses
- Normandië, en Pak40/Sig33 op gemotoriseerde onderstellen
- Schalen
- 1:35
- Nu bezig met
- Bergepanther
Geen idee... prototype misschien?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Aha, dus toch gewoon een gat waar het luik hoort te zitten.
![Vooroorlogse brug Terheijden over de Mark - 03 [Fotocollectie Rijkswaterstaat].webp Vooroorlogse brug Terheijden over de Mark - 03 [Fotocollectie Rijkswaterstaat].webp](https://www.twenot-forums.nl/data/attachments/63/63102-9ed3cf35b257655c9ed894a9a2fc6ce5.jpg?hash=8Yriy-ZE-q)

Ik weet hoe een Bofors werkt, en dat hij doorlopend bijgeladen kan worden 🙂 Wat ik bedoelde is dat ik dacht dat er maar vier tegelijk in de laadinrichting passen, en dat de volgende clip (of losse patroon) er dus pas in kan nadat er minimaal één schot gelost is. Op de foto hierboven kun je de clip zien zitten aan de bovenste twee patronen die boven de laadinrichting uitsteken, dat verklaart waarom ze er daar bovenuit steken, maar erín zitten vijf patronen.Er kunnen er meer ingestoken worden gedurende het schieten.
a/ Het is een buitgemaakte Nederlandse BoforsWat ik bedoelde is dat ik dacht dat er maar vier tegelijk in de laadinrichting passen, en dat de volgende clip (of losse patroon) er dus pas in kan nadat er minimaal één schot gelost is.

We hadden schijnbaar zelfs Opel Blitz trucks om ze trekken;Waren er wèl bofors is het nederlandse leger? Ik meen het gelezen te hebben maar vondt slechts wat over na oorlogsspul, dus vandaar mijn vraag

Op de andere foto zijn ook Trado artillerie trekkers te zien, dus dat lijkt te kloppen.Deze foto zit in dezelfde serie en zou in Nederland zijn