Ebay plaatjes ter inspiratie ende vermaak (7 november)

voor de tooltruck liefhebbers, dit is de Russische ZiS-6 Parm :

lkw werkstatt open.webp

Laatst bewerkt:
Ik heb de eerder geplaatste schaaltekening vervangen door het origineel (PNG en is groter) en de andere die ik had er ook bij gezet.
Men hoeft enkel nog de Russische text te vertalen.

(en nu heb ik die ZiS-Parm weer zo vaak gezien dat ik zin heb in een Old School MMK Groepsbouw 😁😉🤣)

koppeling naar bovenstaand pakket foto's is er niet
werkt nu gewoon 🙂

Laatst bewerkt:
Ik volg jouw post altijd met veel plezier! Zeker als er buitengemaakt Nederlands materieel te zien. Ik baal echter af en toe van de watermerken die op de foto worden toegevoegd (wat ik ook wel weer kan begrijpen) maar toch wilde ik eens kijken of er iets aan te doen is met ChatGPT. Het is niet een 1 op 1 kopie maar ik ben behroolijk verbaasd van het resultaat.

34178.webp

34180.webp

Zo op het eerste gezicht een mooi resultaat. Maar ik vind het wel apart dat bijvoorbeeld de spullen op de spatborden helemaal veranderen, terwijl daar niks oranje zit. Ook de bestuurder heeft een andere kijk op de wereld. De sleepkabel is verdwenen. En dan blijf je kijken en zie je dat AI er eigenlijk een hele nieuwe tank van heeft lopen te maken. En dat het mij opvalt, terwijl ik helemaal geen kenner of rivetcounter ben...

Zelfs de positie van de tank is veranderd... de wagon verspringt onder de tank, details aan de wagon veranderen, verschijnen of verdwijnen,
de achtergrond bijna compleet veranderd, de spoor arbeider balanceert op z'n tenen bij een wagon waarvan geen detail meer klopt enz.

Een resultaat als dit is leuk voor het mapje "dio inspiratie" maar zal door mij geenszins aan historische verzamelingen toegevoegd worden.

Wat voor voertuig is die ijzeren circustent op vier wielen?

o01g-webp.55917

Ik zat al te denken dat het Tsjechoslowaaks ging zijn, maar ik ben daar niet genoeg in thuis om daarop te komen.

Terug
Bovenaan