Dragon's Flakpanzer

Hallo,

Na lange stilte weer wat nieuw werk van mij, Dragon Flakpanzer met Voyager PE set 😉

179_7919.jpg

179_7918.jpg

179_7917.jpg

Het grondwerk en figuur zijn ondertussen afgewerkt, heb er jammer genoeg nog geen foto's van 😳
De Flak was één model die we binnen KMK als groepbuild gestart waren, met 10 mensen gestart, 4 zijn er aan de finish geraakt. Een mooi resultaat 8)

Shoot, Rudi

Ha Rudi,

Goed thuis gekomen gister? 😉
Ik heb hem inmiddels twee keer gezien maar het is een erg mooie Flakpanzer geworden. De kleuren zijn fris en je hebt iets origineels gedaan met het voertuig. (volgens mij zit er inmiddels ook lint omheen?) Jammer dat het figuur hier niet geschilderd te zien is, want deze is echt subliem gedaan. Misschien had ik zelf de wheatering iets heftiger gedaan, maar dit is nog altijd realistisch in mijn ogen.

Groetjes

Hi Boris,

Yep, na een omweg langs een steakhouse récht naar huis 😉 de vrouw was erbij 🙂

Was best tevreden met een bronzen plak bij Moveleo, de concurentie was niet min 😱
En proficiat aan de Warrink brothers, hun Jagdcromwell blijft een subliem model, verdiend goud én best of class geloof ik 😀

Rudi

Hey Rudi,
Inderdaad (te) lang geleden dat er een model van je voorbij komt hier 😉
Volgens mij heb ik 'm al gezien in Eindhoven, tijdens de demodag (toch?)
Ik kijk uit naar de foto's van het geheel afgewerkte vignette, ik denk dat de Flakpanzer ook wat meer verweerd is nu?
Jan 🙂

Hi Rudi,

Inderdaad de concurrentie was groot in jouw klasse. Ken er alles van. 😉
Je model ziet er prima uit en je hebt je prijs zeker niet gestolen.

Eelke en Rutger houden idd goud en gingen aan de haal met de trofee voor beste Commonwealt.

Allez schut nog eens wat meer uit je mouw.

Grtz

Kristof

Mooiiiiiii!

Goed om weer eens wat werk van je te zien. 😀 Ik ben erg benieuwd naar de huidige staat ervan. Het enige wat ik een beetje vreemd vind ogen is de grote struik, dunne, sliertige struik op de onderste foto. Het mist een beetje de 'stevigheid' om zo hoog uit de grond te schieten.

Groetjes

Jurjen Zuijdendorp zei:
Ik ben erg benieuwd naar de huidige staat ervan.
Dat ziet er dan ongeveer zo uit:
P1000180.jpg

Ik hoop dat je niet het erg vindt dat ik er een fotootje tussendoor gooi Rudi. Misschien dat dit je over de streep trekt om er meer te schieten. 😉
Hij doet me denken aan dat Wespe diotje met US paratrooper. Die is toch ook van jouw hand?

Groet, MartinD

Ik vroeg me al af van wie die was kzag hem al waar Martin hem vandaan had gecopierrd!

Waar de hell heb je al dat struikgewas en gras en alles vandaan?
Ziet er zeer mooi uit zo al die verschillende planten! 😀

Terug
Bovenaan