diverse voertuigen ( US en Duits )nieuwe poging

Henk Pijper

Lid van de TWENOT
mannen zoals al aangegeven in het normale forum

graag jullie aanmerkingen/adviezen over de volgende voertuigen

de eerste is de Dragon M4A3 met 2 Legend setjes ( sandbag Armour & stowage set )
kleur is Dark Yellow + Olive drab in verhouding 40%+60%
onderzijde is aangepakt met mengsel houtlijm, static gras en Faller zand
102_0536.jpg

102_0537.jpg

102_0538.jpg

102_0539.jpg

dit is de M4A3 105 mm van Tamiya
gespoten met een preshade van zwart, daarna mengsel dark Yellow/Olive drab en als laatste een wash van olieverf Raw Umber
102_0540.jpg

een oudje van mezelf, Dragon Panther G
gespoten pre shade/ grondlaag Dark Yellow, camo Nato brown en Green van Tamiya, daarna donkere wash.
hier moet nog veel aan gedaan worden, details/pinwashes/verwering enz
102_0543.jpg

en als laatste een King Tiger ook van Dragon, deze staat nu in de blanke lak vanwege de decals nu tijd voor verwering enz
102_0547.jpg

ik hoor graag wat jullie er van vinden en wat ik kan verbeteren

alvast bedankt 🙂

wie o wie weet hier wat aan te doen, bij het posten van de foto's zag ik alles en nu ik even de site ververs zie ik nog maar 2 foto's ?? 🙁

wie kan even helpen van de Moderators?

alvast bedankt

een goeie oplossing is om je foto's niet op MSN groups te zetten, maar een photobucket account aan te maken, Gratis, en werkt veel beter!

Timo

Timo de Porto zei:
een goeie oplossing is om je foto's niet op MSN groups te zetten, maar een photobucket account aan te maken, Gratis, en werkt veel beter!

Timo
Precies 8)

Ziet er goed uit Henk, maar helaas zijn deze foto's nogal klein, en is er weinig detail te zien. Een sherman met zandzakken is altijd indrukwekkend, en de camo op de Panther en KT ziet er strak uit.
Jan 🙂

No problemos hier....

bagage ziet er goed uit op die eerste Sherman. Ik zou haast zweren dattie bezwijkt onder 't extra gewicht... 😉
Panther heeft een wel apart camopatroon en het spuitwerk op de KT is "f*ckin' A!!" om het maar even in vakjargon te zeggen...

Hoi Henk, hiero werkt ook alles. Althans deze morgen, gisteren avond werkte de foto's hier ook niet.

De bouw van de Sherman vind ik erg oke. Ook de dirt, het houtlijm papje, is erg overtuigend!

Sherman Noob vraag: blijft deze in deze lichte kleur of wordt deze toch nog groen? Heb dus echt erg weinig kennis van Shermans.
In ieder geval is hij wel erg mooi met al die sh#t op & rond zich!

De Tiger & de Panther vind ik erg netjes gespoten.
Wat ik vooral nog mis in die 2 Duitse voertuigen is contrast in Licht & kleur. Dit is natuurlijk ook erg persoonlijk.
MAAR je bent er dus nog mee bezig dus we kijken hier naar een WIP.

Ben dus erg benieuwd hoe je deze 3 gaat afwerken en ga de zaken hiero volgen.
Succes in ieder geval!

Massel,
Marcel.

Terug
Bovenaan