Af! Diorama Rendezvous SAS & LRDG

Dit model is af!
Ik weet niet of ik Sadam Hoessein zou vertrouwen als die me de weg wees🙂
Het is bekend dat de LRDG en SAS er altijd rekening mee hielden dat de lokale bevolking met name loyaal was naar de hoogste bieder. Dus voor water en wat cigaretten was je vrienden voor het leven, deed de tegenstander daar een geit of wat geld bij dan werd je positie al snel verraden

De Jeep is klaar, met de monteurs en bemanning erbij.
Ik heb bewust spullen naast en los in de jeep gezet, om het idee van een relaxt onderhoudsbeurtje te verduidelijken. Op de tafel komen nof een benzinebrander, waterketel en mokken te staan. De jerrycan met water staat er al.
En ik zie dat ik het horloge van de vent met hoofddoek nog moet schilderen....
De Chevrolet krijgt meer en meer kleur maar is nog lang niet klaar.

20251203_110458.webp20251203_110513.webp20251203_110443.webp17647566508803120568949909777732.webp

Dat ziet er al goed uit Rob 👍 mooi gebruik van kleuren !

Mooi schilderwerk en kleurgebruik Rob,

Ook mooi om de ontwikkeling on setting te zien. Dit ziet er heel goed uit.

Groeten, Jan

Die rode baard is in het echt iets minder fel maar kan wel wat minder fel, een filter doet dat misschien wel.
De vent met de hoofddoek heeft een blonde baard, wat op de foto ook niet goed te zien is.

En qua schilderwerk: de mokken zijn met Tamiya wit gespoten waarna ik er een blauw randje op geschilderd heb.
De ketel en deksel zijn met AK Gen3 metal aluminium geschilderd met matzwarte details en de benzinebrander met AK Gen3 Old Gold voor het reservoir en een mengsel van aluminium met zwart voor het rooster. Uurtje werk bij elkaar.

Vanmiddag de theetafel even in het echt aanschouwd. Echt heel mooi en origineel!!

Ik vind hem heel mooi geworden Rob. Ook mooi om door dit onderwerp heen te bladeren.
Nu nagenieten en omgekeerd gouddelven met de Maus.

Groeten, Jan

Hmmmm, mijn vrouw is er dus ook helemaal weg van en die wil het diorama een plekje in huis geven. Vooral de kleuren vindt ze erg geslaagd.
Dus na de feestdagen maar eens aan de slag voor een glazen kap.

Hmmmm, mijn vrouw is er dus ook helemaal weg van en die wil het diorama een plekje in huis geven. Vooral de kleuren vindt ze erg geslaagd.
Dus na de feestdagen maar eens aan de slag voor een glazen kap.
Dat is nog eens een echte bonus!!! 👍

@Axel Repping RHvB Stofverhaal kan ik wel wat mee, voor ik de boel achter glas lijm zal ik nog met wat pigmenten aan de slag gaan

Leuk! Kun je nog een foto maken met egale achtergrond? Dat is mooier op de Fb pagina.

Gr Bas

@Bas Slaats ga ik voor zorgen!
@Ron van Wiggen, nee in de hal. Daar staat nu een 1/35 Tiger.in een glazen huisje. Dat is het enige wat je in huis ziet van de hobby, de rest is verdeeld over de zolder en de vitrines in het privé kroegje hier in de tuin17662720908567271106942648649630.webp

Echt een prachtig resultaat ! Dat plekkie in de hal heeft ie wel verdiend, hoewel de Tiger ook niet misstaat. Klasse & Groetjes

Eigenlijk moet er wel een mooi stemmig spotje op gericht staan. Echt dè binnenkomer bij huize Plas!

Terug
Bovenaan