Digitale modelbouw Part 3

Marcel Zwarts

Voorzitter en secretaris van de TWENOT
TWENOT-bestuurslid
Lid van de TWENOT
Interesses
Bevrijding Nederland 1944-1945
Schalen
  1. 1:16
  2. 1:35
Zo weer iets verder met meerdere projecten.

Ets set nummer 3 is gearriveerd. 😀

Onderdelen voor het diorama Sint Anthonis zoals een tuinbank, het huis nummer en de levensboom voor boven de deur.

Wielen met noppen banden voor de Triumpf 3HW motorfiets.

Diverse onderdelen voor de Sd.Kfz.251/21 zoals deksels voor de munitie kisten, patroon schakels en allerlei details voor het geschut zelf.

Dan zitten er ook borden bij voor een 1/16 O.V.V. paal. O.V.V. staat voor Oosterbeeks vreemdelingen verkeer wat een vooroorlogse V.V.V. was. Alleen het logo voor boven op de paal is mislukt. 😕

Dan zitten er vier verschillende versies bij van de richtingaanwijzer die ik wil gaan verkopen. In de komende kerst vakantie zal ik er eentje in elkaar zetten om te kijken of alles goed past. 😕:

25Ets31.jpg

25Ets33.jpg

25Ets35.jpg

25Ets36.jpg

Veel bouwplezier

Marcel 😀

Alleen palen

Nee Arno,

Alleen de richtingaanwijzers zullen verkocht worden. De rest is puur voor privé gebruik.
Ik denk ook niet dat er veel mensen zitten te wachten op gedetailleerde deksels voor op 15mm Drilling munitie kisten of een frame voor een tuinbankje. Ja die fietswielen misschien maar met die onderdelen heb je nog lang geen fiets. Das echt veel meer werk maar dat weten jullie wel. 😉

Dus alleen de palen en ik hoop dat ze nu eindelijk goed zijn zodat ik ze volgend jaar kan gaan verspreiden.

Groet

Marcel 😀

Terug
Bovenaan