Diamond T969A Wrecker

Schitterende bak Rico ! jammer dat de constructie tegenvalt, maar je weet : de aanhouder wint !
bravo_zpse8aefded.gif

Heb net het verslag van Jeroen gelezen, maar realiseerde me tijdens 't lezen van jouw verslag pas
dat het hier om een plastic kit gaat... gezien de moeilijkheden dacht ik aan resin...had van Mirror wel wat beters verwacht...

Het losmaken van kleinere onderdelen met van die dikke gietpunten doe ik altijd met zo'n resinzaagje.
Dat werkt perfect, soms hoef je dan enkel nog even met een schuurstikkie er langs om het hechtpuntje op te schonen.

hou vol ! en veel plezier, dan gaat 't helemaal in orde komen 😉

plastic groetje 😀
Peter

peter van dijk zei:
Schitterende bak Rico !

Hey Peter,

dat vond ik ook toen ik hem zag, weer eens wat anders.
Dat je er dan hier vervolgens drie op het forum vind tegelijkertijd is ook frapant.
peter van dijk zei:
hou vol ! en veel plezier, dan gaat 't helemaal in orde komen 😉

Ik hoop het, ben nu even zoekende naar tijd om een zaagje te kopen, en dan weer om verder te gaan met bouwen.
Zo gauw er weer een update gedaan wordt post ik hem hier,

groet vanaf ergens onderweg,

Rico

Dan ga je op vakantie,

en neem je ook je bouwdoos mee,

de al gebouwde delen doe je in een aparte doos,

met een doek tussen de delen en een zeeeeer goed gesloten potje extra thin,

van bouwen is het niet gekomen,

want vakantie,

zwembad,

zon,

happy hourtje,

hapje ,

zwembad, zon,

en dan ga je weer naar huis,

pak je je rommeltje uit,

en blijkt je rommeltje,

een echt rommeltje,

T969A%200026.jpg

T969A%200027.jpg

T969A%200028.jpg

T969A%200029.jpg

jammer joh,..............

😈

potje dicht, nog genoeg lijm in het potje maar wel minder,...

daaaag kitje...

Rico

😈

Johannes Haspels zei:
Geen goesting om proberen de onderdelen te repareren ? De kit is het meer dan waard !!!

groet

Ik wilde sowieso iets "anders" gaan doen met deze kit, maar de wielen waren daar wel bij nodig.
Nu zal ik mijn plannen dus aan moeten passen aan hetgeen ik over heb,
ach, ik laat het eens even broeden, wie weet...

Les in deze, vervoer je lijm mijlen ver van je model, ook ik dacht alles goed gezekerd te hebben, dom, dom,...

Rico

Rico, als het je om de wielen gaat, LZ models heeft een setje resin wielen voor de Diamond T uitgebracht. Meer dan waard om deze dan aan te schaffen voor vervanging.
Kun je ten minste de rest van de kit nog gebruiken.

Als je even wat geduld heb dan kan je de plastic wielen van mij krijgen nu zit de doos in een verhuisdoos tja en dan moet hij wel weer boven water komen na de verhuizing 🤣

Hey mannebroeders,

thanks voor jullie super-reacties...

Ik heb ondertussen een lijntje uit staan voor nieuwe wielen (6 stuks),

@Ronald, mocht ik er niet uit komen dan hou je aanbod heel graag in gedachten, het gaat om de 2 reserve wielen, en voor 1 achter-as zowel de 2 binnenste als buitenste wielen.

De rest denk ik wel weg te kunnen foefelaren... 🤣

Helemaal geweldig,

Rico

Terug
Bovenaan