Defend the bridge!

Patrick van Veenendaal

Lid van de TWENOT
Hoi allemaal,
Hierbij enkele foto's van mijn Tamiya Marder III-diotje op een Verlinden brug getiteld: Defend the bridge! Helaas is het me niet gelukt detailfoto's te nemen... mijn camera is te slecht. 😳
Groetjes, Patrick

Foto met flits
IMG_0585.jpg

Foto zonder flits
IMG_0586.jpg

Iets meer ingezoomd
IMG_0587.jpg

Ha Patrick,

Ik vind het een goed geslaagde ondergrond! Water mooi, weg ziet er goed uit. Tank mooi stoffig, mag wel wat meer diepte en chipping in/op. Heeft je toestel geen Macro-stand (met dat bloem-symbooltje)? Kan je wat dichterbij komen en toch scherpe foto's krijgen.

Wel een opmerking: als je een brug moet verdedigen, is er 1 plek waar je zeker niet wil staan en dat is op de brug zelf.... Had het "Take that Bridge" genoemd of zo, had wat beter en dynamischer geweest. Maar goed, is persoonlijk.

Mzzls,
Ptr

Hoi PE-ter,
Dank voor je reactie.
Ik zal kijken of ik nog wat kan vogelen met mijn camera.
De opmerking over de naam had ik natuurlijk liever gehad vóór het naambordje werd gegraveerd... 😉 Toch bedankt.
Groeten, Patrick

Ha Patrick,

Het water ziet er errug goed uit zeg! Wat betreft de naam was dat ook het eerste wat bij me opkwam. Één flinke treffer en zowel de tankdestroyer als de brug zijn verleden tijd.

Mzzls

Hey,

Mooi geworden! Ikzelf probeer het geheel soms wat schuin te zetten zodat het wat meer 3d wordt. Bijvoorbeeld de tank schuin voor/op de brug. Alleen kost dat hier dat weer veel loze ruimte. En over het verdedigen van een brug: als ie em toch niet kan houden en de destroyer uitgeschakeld wordt, staat ie tenminste lekker in de weg, of de brug wordt tegelijkertijd ook vernietigd door de vijaart zelf. Of het moet een beetje meer aan het begin van de oorlog spelen (grijze kleur) toen de Duitsers nog niet zo wanhopig waren. Dan is het misschien minder gunstig.

Succes met je volgende dio!

Anne

Of...

de grijze kleur en groen landschap suggereren 1942, toen de Duitschers nog in opmars waren. Waarom niet de brug laten 'verdedigen' door de Russen, door er een explosief onder te plaatsen met koordje naar links... wat elk moment af kan gaan (als de eerste tegenstander erover rijdt 😈 )

Eric

Leuk, dat iedereen een ander idee over de achtergrond van het dio! 😉
Missie geslaagd, wat mij betreft. 😈
Voor wat betreft de opbouwende opmerkingen: leren, leren, leren is het motto. 😀
Groeten, Patrick

Terug
Bovenaan