"De Keerzijde", vignette klaar voor inspectie

Hoi jongens,

Na de laatste bouwavond in Zutphen en de tips via dit forum heb ik het vignette getiteld "De Keerzijde" afgerond. Zie je nog iets wat anders kan of moet, laat het me gerust weten.

StuG44DeKeerzijde14.jpg

StuG44DeKeerzijde16.jpg

StuG44DeKeerzijde10.jpg

StuG44DeKeerzijde08.jpg

StuG44DeKeerzijde13.jpg

StuG44DeKeerzijde12.jpg

StuG44DeKeerzijde02.jpg

StuG44DeKeerzijde07.jpg

gr. Jochem

Hey J

de beschadigingen zijn duidelijk het gevolg van een of andere ontploffing veronderstel ik...

...dan verwacht ik meer roet/zwart

mss dat je her en der nog wat meer kan toevoegen

verder mooi afgewerkt

cheers
Dom

Jochem, ik had 'm al mogen bewonderen in Zutphen.... nog steeds erg sexy met die zimmerit, alleen dat ene luik hè 😈
Jan 🙂

Jesse, welkom op de twenotforums. Stuur Rob Plas of mij even een pb met je volledige naam aub. Het gebruik van nicknames/ alleen voornaam is niet gewenst op deze forums.
bedankt, Jan 🙂

Hey Jochem,

Wat me opvalt is dat er her en der wat modder/ zand aan het voertuig zit, maar achter de wilen (op het gele) bijna niks. Dit zou ik nog iets aanpassen. verder mooie vignette!

mzzls

heey Jochem

zoals altijd weer een heel mooi model
alleen een ding zit me dwars in dit meester werk 😀

Het achterste wiel is een stuk uit geslagen dat is best dik ijzer maar de skurt zit er nog op voor mijn gevoel zou die skurt die er zo dicht bij zit er afgeblazen worden door zulke druk 😕: of niet ?

cheers rich

Hoi hoi

D'que: ik zou eens kijken naar de roetaanslag.

Boris: de modder is vrij licht van kleur en op het gele onderstel valt het minder op, ik bekijk nog even of ik hier en daar wat dikkere lagen kan aanbrengen maar de hele onderkant van het model is volledig bemodderd.

Bedankt voor de reacties allemaal

Jochem

Terug
Bovenaan