De jubileum FOC is ten einde.

Richard Polderman

Lid van de TWENOT
Plakkers, hierbij is FOC 12 geeindigt.

Ondanks dat er maar 6 man zijn die de eindstreep hebben gehaald vond ik dit zelf toch een leuke FOC met een behoorlijk diversiteit aan onderwerpen.

Morgen ga ik alle topics naar het FOC archief verplaatsen. il je dat je topic naar het fotoalbum gaat, graag ff een pb en het komt voor elkaar.

Tevens ga ik morgen de juryleden mailen volgens welk punten er gejureerd kan worden. Deze zullen dezelfde zijn als de vorige FOC.

Voor Overloon probeer ik een tafel voor de FOC modellen te regelen, ook voor de modellen die nog niet af zijn.

Iedereen bedankt voor het meedoen.

Groeten,

Richard

Hallo Richard,
als een van deelnemers hartelijk dank voor de organisatie van deze FOC !

Een kleine kanttekening: er zijn niet "maar" 6 man die de eindstreep gehaald hebben, er zijn zeker 6 personen die met een breed scala aan modellen en in diverse schalen hebben laten zien dat het mogelijk is in een bepaalde tijd een model af te krijgen !

Daarnaast is ook getoond dat onze Twenot ondanks een schijnbaar moeizame start (welke modellen kun je nou bij dat thema bouwen e.d.) toch voldoende kennis en kunde in huis heeft om met een grote verscheidenheid aan modellen aan deze FOC te beginnen.
Ik weet niet meer met hoeveel wij begonnen zijn aan deze FOC maar ik ben er van overtuigd dat het percentage gereed t.o.v. gestart hier beduidend hoger ligt dan bij menig Twenot lid (mijzelf incluis 😉 )

Naast dank aan de organisatie wil ik hier ook graag alle overige deelnemers bedanken voor hun bijdrage en hopelijk tot een volgende FOC.

Wanneer komt de poll ?!?!? 🙂

Wat Peter schrijft sluit ik me geheel bij aan!!!
Als ik dan ook de kwaliteit zie van de modellen die de streep hebben gehaald, neem ik mijn pet daarvoor af!

Moet zeggen dat het voor mij, als stereotiep-duits-bouwer, ook eens erg leuk was om verder te kijken als je neus lang is!
Wie weet komt er ooit nog eens een modern dingetje op de werktafel te staan 🙂

Richard ook van mij bedankt voor de organisatie, en op naar de volgende FOC!!

ps. als je het toch over percentages hebt, ik denk dat dit wel 1 van de meest succesvolle FOC's is geweest als je kijkt naar het starters vs. finishers percentage? Zo'n beetje 30-40% heeft toch zeker de eindstreep gehaald! 😉

Kan mij alleen maar aansluiten bij de anderen. Leuk onderwerp en in tegenstelling tot de verwachting hebben er best veel de eindstreep gehaald.
Mooie modellen en v.w.b. mijzelf is de lat weer hoger komen te liggen.
Richard bedankt voor het organiseren en tot een volgend FOC.

De toegevoegde waarde van de FOC is vooral het uitwisselen van technieken en elkaar helpen om nieuwe dingen te leren. Dus dat maar 6 mensen de deadline hebben gehaald is eigenlijk niet belangrijk.....meedoen is in het geval van de FOC echt belangrijker dan winnen.
Wat de anderen in deze draad al aangaven....er was veel veel moois te zien en een brede mix van onderwerpen, tijdperken, schalen en gebruikte materialen! erg leuk :!:

Alex

Terug
Bovenaan