DDG3D M5 Halftrack met Crocodile trailer

De tassen en zeilen en weet ik t wat worden niet in het voertuig bewaard, misschien wat achter de rugleuningen maar vooral buitenop, afdekzeilen hebben zelfs hun vaste plekken. Leuk bedacht, minder correct uitgevoerd, al moet ik wel bekennen dat het leuk is om naar te kijken!

Ik volg deze bouw al een tijdje en deze wordt volgens mij met een scenario in gedachten gebouwd .Als dit tijdens een rust is waarbij eten gemaakt wordt kan heel goed dat de branders zijn bijgevuld met die jerrycan en die zet je daar dan even neer , zo kan alles een verklaring hebben .Heb zelf het genoegen gehad in september 2024 deel te nemen aan de XXX corps rit van Leopoldsburg naar Bemmel waar bij we van bivak naar bivak trokken en alles 's morgens in krappe tijd opgebroken en ingepakt moest zijn en dan lukte het niet altijd netjes , onze bak lag ook vol en zat je soms bovenop je spullen.

Laatst bewerkt:
Ik zag trouwens de opmerking vVerlinden - effect. Dit model is van Jef Verwuysel , een oud-verlinden mannetje
Klopt, dit model is 1/16 en een groot deel van de bepakking, PSU en helmen zijn ook te koop via hem. Dus zal hij alleen al voor de reclame het voertuig flink uitrusten met zijn eigen items

Ik zag trouwens de opmerking vVerlinden - effect. Dit model is van Jef Verwuysel , een oud-verlinden mannetje
Dat verklaart wel wat. Nu kunnen we wel allemaal commentaar gaan geven op dit voertuig om wat onlogisch liggend spul (als ik in mijn auto kijk snap ik ook heel veel niet trouwens) maar ik vind het schilderwerk echt next level.
Maar goed, we gaan off-topic, want het gaat hier om het voertuig van Leon (die ik met die foto’s hem en mezelf wellicht wat inspiratie extra wilde aanreiken).

Terug
Bovenaan