daxmagic-webshop.nl

Hallo allemaal

Zoals sommige al gemerkt hebben hebben wij de webshop op een andere plek op het web gezet met een nieuwe naam;

http://www.daxmagic-webshop.nl

Dit omdat het aantal merken wat wij in huis hebben niet alleen meer vallejo is. De oude adresssen zoals vallejo.nl zijn nog wel gewoon te gebruiken 😀

Ook zijn wij hard bezig aan een vernieuwde versie van de oude shop aangezien de oude versie alleen met explorer nog goed werkt momenteel, het oplapwerk van versie 0 zal ik maar zeggen hield een keer op.

Er komt o.a. ook een merk verf bij om het aanbod nog verder te vergroten

E.e.a. gaat begin januari on-line, in meerdere talen en ook voor op de mobiel 8) , lekker makkelijk op de beurs om bijvoorbeeld ter plaatse de verf nummers gwoon op te zoeken

En iedereen vast de beste wensen gewenst natuurlijk 🙂

Peter

Hallo plakkers

Even nieuws, vers van de pers

Besteld maar nog niet binnen:

AK-186.jpg

AK-273.jpg

AK-274.jpg

AK-3040.jpg

AK-3080.jpg

AK-3090.jpg

AK-3100.jpg

AK-4050.jpg

Groetjes
Peter

Van Vallejo zijn weer nieuwe sets binnen gekomen en ook Airbrush Flow Improver

Ook zijn er nieuwe Model Air en Game Color kleuren bij gekomen

Ik neem ze zaterdag mee, pre-orders zijn handig

Ook hebben wij de RP Tools bij ons, wel in zeer beperkte voorraad gezien de prijsstelling

Tot zaterdag

Hallo allemaal

14 december hebben wij de laatste beurs van dit jaar. 😉

Omdat wij beperkt zijn door de grote van de auto nemen wij wel alles maar in beperkte mate mee. Het aantal verschillende artikelen groeit en groeit
Als je iets svp even een pre-order zodat je zeker weet dat het er nog is

Voor diegene die wij niet meer zien; Prettige dagen gewenst en tot 2015 😀

Groetjes
Peter

Hallo allemaal

Het heeft even geduurd bij Vallejo in Spanje maar o.a. de Air Brush Cleaner 200 ml is er weer in NL , nu in grote getalen op voorraad 😀

Ik neem ze zonmdag gelijk weer mee

Peter

Hallo allemaal

Even voor de BSMC van zondag as

Ik neem niet mee ivm ruimtegebrek in de auto:
- het AK verfrek
- het Vallejo Game Air rek ( =niet de model air)
- het Vallejo Premium Color rek

Als je iets wil hebben uit deze rekken svp pre-orderen zodat ik ze los mee kan nemen

Peter

Hallo allemaal

Even een nieuwtje vers van de pers:

AK-276.jpg

Ze zijn nog niet echt gedrukt maar dat komt binnekort. Ze kunnen ook nog niet besteld worden

Pre-orders kunnen binnekort wel bij ons

Peter

Ik denk € 57,00, maar ik heb nog alleen maar een plaatje en een artikel nummer

Het staat nog niet eens op de bestellijst/prijslijst van AK. Het komt pas in maart uit denk ik

Peter

Hallo allemaal

De eerste beurs komt er weer aan, het gaat beginnen

1 maart staan wij in Willebroek

Willebroek-2015.jpg

Ik merk dat er steeds meer collega's zijn die de boel bedonderen met de verzendkosten in hun webshop en daardoor de prijs laag lijkt te zijn, trap er niet in, je bent dan toch duurder uit dan bijvoorbeeld bij ons

Peter

peterkopp zei:
Hallo

Als er trouwens wensen voor kleuren zijn die Vallejo nog niet heeft hoor ik het graag, ik heb veel contact met Spanje

Misschien kan ik ze gewoon laten maken 😉

Peter

Als de luchtvaart heel even aan mag haken, voor de Spitfire van mijn diorama zou het geweldig zijn als zij ook de volgende kleuren hebben/zouden kunnen maken:

RAF M Sea Gray
RAF Dark Green
RAF Ocean Gray
RAF Sky

Omdat ik nog altijd niet echt van de airbrush ben en recent Vallejo ontdekt heb is dit een geweldige uitkomst om mijn modellen er toch mooi uit te laten zien.

Zoals misschien al opgevallen heb ik de hoeveelheid beschikbare Flex-I-File artikelen flink uitgebreid, zo ook

Het Flex-IFile Touch N Flow Lijmsysteem

Een nieuw nauwkeurig lijmsysteem van Flex-I-File. Het systeeem bestaat uit 3 onderdelen, namelijk
- de lijm, Flex Plast-I-Weld genaamd (in een veilig en beschermende plastic opbergsysteem
- de lijm applicator, de Touch N Flow Applicator
- de Flex Knijp fles om de lijm makkelijk in de Applicator te doen

Ook is er nog een standaard om de diverse onderdelen netjes op te bergen op de werkplek
flex%207000.jpg

flex%20711.jpg

flex%207112.jpg

flex%20720.jpg

Over de applicator het volgende:

De Touch-N-Flow Applicator is een lichtgewicht en eenvoudig te

hanteren instrument voor het toepassen van vloeibare lijm. Dit

product werkt op zwaartekracht, de hoeveelheid lijm is alleen

afhankelijk van de hoek van de appicator met het te lijmen

oppervlak

De Touch-N-Flow heeft de mogelijkheid om naden te dichten met

een enkele voortdurende stroom van micro-druppeltjes met

pin-point nauwkeurigheid, en kan in kleine hoekjes aangebracht

worden zonder uitlklopens of vlekken. Samengevat met de qpplicator kunt u:

- naden met een continue stoom vullen zonder onderbreking om bij

te vullen
- een micro-druppel aanbrengen met pin-point nauwkeurigheid .
- lijmen in krappe bochten zonder uitloop of vlekken

Peter

En de schuurpads tot 12000 grit, zowel in sets als los verkrijgbaar per 2 van dezelfde grit

flex%202000.jpg

De set bestaat uit:
Micro Finishing Cloth , grit 3200
Micro Finishing Cloth , grit 3600
Micro Finishing Cloth , grit 4000
Micro Finishing Cloth , grit 6000
Micro Finishing Cloth , grit 8000
Micro Finishing Cloth , grit 12000

Peter

Beste mensen

Ik ga deze week AK bijbestellen waaronder het ook nieuwe FAQ Aircraft boek en nog veel meer nieuw spul

De engelse versie van het FAQ 2 boek is op in Spanje en wordt niet meer bijgedrukt (voorlopig dan), ik heb er zelf nu nog twee op voorraad !
Maar op is dus gewoon op :!:

De Nederlandse versie van het FAQ 2 boek is nog op voorraad

Ook het boek German Colors is niet meer te krijgen in Spanje 🙁 , ik heb er zelf nog maar 1 liggen

Als je iets speciaals wil hebben of bijvoorbeeld het FAQ boek Aircraft svp zsm doorgeven zodat het ook (voldoende) mee komt uit Spanje 😀

Groetjes
Peter

Hallo allemaal

Vanaf vandaag ben ik 100% ondernemer geworden

Om dit te vieren is deze maand alleen voor Twenot leden het AK FAQ 2 Dutch version (AK153) boek in de aanbieding voor € 49,95 (ipv € 57,00)

Ik ben ook de enige die deze boeken nog op voorraad heeft 😀

Groetjes
Peter

Gefeliciteerd Peter
compliment02_zps30b31028.gif

en dat je het maar lang mag blijven !!

ondernemend groetje 😀
Peter

Nee, eerst hebben wij Scenery van oa Hovels verkocht voor de wargamers. In het begin waren wij de enige.
Maar nu staan er tientallen met scenery. Overgestapt op Vallejo, eerst alleen Game Color voor de wargamers en daarna is het een beetje gegroeid 🙂

Wij staan al sinds het begin op 'Crisis' in Antwerpen

Ik kreeg dit net binnen:

Dear Peter,

We get in touch with you to inform you that unfortunately and for reasons beyond our control there has been a mistake in the manufacture of the following Xtreme Metal references:
AK473 - Xtreme Metal Copper.
AK475 - Xtreme Metal Brass.
AK482 -Xtreme Metal Duraluminium.
Ak484 - XtremeMetal Burnt Metal
AK486 XtremeMetal Jet Exhaust.

This error makes the paints delivered in your stores with date after the 20th of April 2015 are not suitable for sale

Sincerely.
AK Interactive SL
Fernando Vallejo Calleja.

Ik wacht op vervanging van AK voordat ze weer verstuurd worden (en reeds verkochte verkeerde Xtreme Colors worden omgeruikd !

Peter

Ik heb hetzelfde gevraagd aan AK:

Hello Peter,

In really was not a big problem but we forget include one component in the manufacture process that allows the paint shake very well in this paints, without it is necessary to shake much more. But as is our new range of metallic paints we prefer to sale all paints perfect
Sorry for inconvenience

Fernando

Maandag worden er nieuwe opgestuurd naar ons, dus ik kan hem tzt omwisselen op bijvoorbeeld D-Day of een andere beurs

Peter

Hallo allemaal

Wij zijn voorraad aan het opstapelen voor het naderende beurs half jaar. Er zijn diverse nieuwe dingen bij gekomen van Vallejo en AK waaronder de nieuwe waterbased Metalic kleuren van Vallejo en de twee metalic series van AK, maar bijvoorbeeld ook de vliegtuigverf sets van Vallejo en AK.

Ook de complete serie van RP Toolz is op voorraad, Evergreen profielen en platen zij er natuurlijk ook

Eigenlijk is het te veel om op te noemen wat er bij gekomen is 🙂

De twee FAQ boeken gaan hard, de groene nederlandse versie is binnekort op en wordt ook niet meer bijgemaakt, op is op !

Tot over een maand op de KMK

Peter

Beste mensen

Vandaag bericht van AK gehad

Er zijn problemen met de volgende producten: 😳

AK-473 XTREME METAL COPPER
AK-475 XTREME METAL BRASS
AK-482 XTREME METAL DURALUMINIUM
AK-484 XTREME METAL BURN METAL
AK-486 XTREME METAL JET EXHAUST.

Als je er een hebt gaarne even contacten, ze worden omgewisseld zodra wij nieuwe hebben

Peter

Niet gebruiken svp, gewoon omruilen bij mij, op een beurs of met de post

Ze weten het zelf niet meer bij AK welke batch fout is, ik denk allemaal 🙂

De meeste staan gelukkig nog in mijn magazijn, die gaan de prullebak in

Ik krijg zsm nieuwe

Peter

Hallo allemaal

De beurs periode begint weer en wij zullen er meestal ook zijn, maar ik kan niet alles meer mee nemen wat wij hebben. De stand en de auto is te klein voor alles.
Wel zullen wij op een aantal beurzen die dicht bij ons huis zijn extra mee kunnen nemen, dus het varieert per beurs wat er is

Gaarne pre-orderen via onze webshop om zeker te zijn dat het er is

Alle nieuwe vallejo folders staan op onze website (niet de webshop) en de laatste beurs agenda

Peter

Beste mensen

Het jaar nadert zijn einde. Het nieuwe jaar staat voor de deur

Zoals elk jaar heeft Postnl zijn tarieven helaas weer verhoogt voor 2016 (ze leren blijkbaar nooit wat concurreren inhoud), van DHL weet ik het nog niet verder

Ook wij moeten daarom het e.e.a. aan gaan passen voor 2016

Peter

Hallo plakkers

Wij zijn bezig met het assortiment voor 2016 uit te breiden

De eerste Albion Brass Rods zijn binnen. De reeks wordt nog uitgebreid tegen scherpe prijzen

Ook loodfolie is onderweg naar NL

Zijn er nog dingen waar behoefte aan is maar nog nergens te krijgen ? Ik hoor het graag

Peter

Beste mensen

Vallejo in Spanje krijgt in januari een nieuw computersysteem, de kenners weten wel wat dat in de praktijk betekend, vertraging in levertijd 😢

Bestel op tijd wat onze voorraad is momenteel maar beperkt tot 30.000 items

Peter

Terug
Bovenaan