daxmagic-webshop.nl

Hallo allemaal

Zoals sommige al gemerkt hebben hebben wij de webshop op een andere plek op het web gezet met een nieuwe naam;

http://www.daxmagic-webshop.nl

Dit omdat het aantal merken wat wij in huis hebben niet alleen meer vallejo is. De oude adresssen zoals vallejo.nl zijn nog wel gewoon te gebruiken 😀

Ook zijn wij hard bezig aan een vernieuwde versie van de oude shop aangezien de oude versie alleen met explorer nog goed werkt momenteel, het oplapwerk van versie 0 zal ik maar zeggen hield een keer op.

Er komt o.a. ook een merk verf bij om het aanbod nog verder te vergroten

E.e.a. gaat begin januari on-line, in meerdere talen en ook voor op de mobiel 8) , lekker makkelijk op de beurs om bijvoorbeeld ter plaatse de verf nummers gwoon op te zoeken

En iedereen vast de beste wensen gewenst natuurlijk 🙂

Peter

De nederlands en de engels versie van de webshop is klaar, nu nog even proefdraaien 😀

1 januari is de lancering (de duitse versie enz. duurt nog even)

Prettige jaarwisseling

Peter

En wij zijn on-line 🙂

qr-code.bmp

Vergeet niet te refreshen

Als je Chrome gebruikt, alles uit het geheugen deleten anders gaat hij naar de oude site en komt er een foutmelding 😳
(oude zit in het cache geheugen), refreshen is niet voldoende blijkt dus

Hoi Peter,

Bij deze nog de beste wensen voor 2014 en dat je maar veel mag verkopen. 😉
De site is lekker overzichtelijk en makkelijk om doorheen te struinen.
Wat betreft Google Chrome, even de nieuwe link openen en opslaan en de oude vergooien. :idea:
Tot 22 maart in Stellendam.
Groet Fred 😀

Bedankt Fred

Het werkt gewoon met Chrome, maar het is erg hardnekkig met automatisch naar de oude site te gaan : 😢

Ook met Model Master is weer een nieuwe lijn toegevoegd, die wij nog meer gaan uitbreiden dit jaar

Tot Stellendam

Peter

Hallo allemaal

De meeste mensen hebben al een account met alle gegevens bij onze shop (via de oude shop) , alleen nog geen wachtwoord.

Druk op de knop 'Wachtwoord vergeten' dan krijg je vanzelf een tijdelijk wachtwoord gemaild, wat je gewoon later weer kan wijzigen als je ingelogd ben

Voordeel:
- niet elke keer adres gegevens enz. invoeren (wel 1 x zo kompleet mogelijk maken svp)
- alle bestellingen zijn te zien (vanaf 1 januari dan)

Niemand verder krijgt deze gegevens van ons !!

Groetjes
Peter

over de service van peter? m'n vriendin had laatst voor kerst 3 potjes verf voor me besteld, peter belde er een paar uur later over op, want tsja, als t nou in de spambox terecht was gekomen dan komt t niet goed....

Hallo allemaal

Onze shop is nu compleet on line, incl. de engelse, de duitse en de franse versie

Als iemand taal/gramatica fouten tegenkomt in deze andere taal versies hoor ik het graag, er zullen er vast wel een aantal inzitten 😳

Ook zijn alle nieuwe items van AK, waaronder veel nieuwe boeken, onderweg naar ons, de shop wordt tzt weer aangepast

Van MIG zijn er ook nieuwe artikelen bij gekomen en ook die zijn onderweg

Eind deze maand is ook weer de vakbeurs in Nurenberg, zodra ik weet wat de laatste nieuwtjes zijn laat ik het weten 8)

Er komt ook iets aan nieuws van Vallejo maar dat is nog geheim verder

Peter

heb je ook andrea verf peter? en dan niet de geijkte setjes, maar de losse kleuren? ik zoek al een tijdje naar een aantal kleurtjes van andrea welke ik nergens kan vinden, tenminste, niet binnen hollandsche landsgrenzen en daarbuiten....shop ik niet!

ja, t geeft weer een ander gevoel, en de kleuren zijn net wat anders, sommigen wat helderder en dergelijke, t zwart is wat zwarter, maar de vindtbaarheid is ook een stukkie minder...

Andrea is zeer zeker anders dan Vallejo. Het is zo wie zo mat en veel meer dekkend dat Vallejo verf (voordeel van Vallejo is wel weer dat het wat meer smooth is en is makkelijker te schilderen maar is een detail) En veel acryl gebruikers maken gebruik van beiden in de vorm van mixen. Ik mix bijv. altijd Andrea verf door mijn Vallejo mix omdat het dus beter dekt, je gelijk gebruik maakt van de matte look van de Andrea verf en weer gebruik maakt van de wat meer glijdend effect van Vallejo. Andrea verf is ook wat warmer van nuance en het is een zeer goede kwaliteits verf, als ik bij Vallejo bijv. 3 dunne laagjes nodig heb om dekkend te maken heb ik dat met Andrea niet en volstaat al vaak bij max.2 laagjes. Op schaal van 100 is Andrea bij mij 60% en Vallejo 40% in het gebruik.

Gr.JW

wow... een schaal van 120% 🤣

maargoed, wat JW zegt over de matheid klopt zowiezo, maar daarbij is het ook een heel andere verf als vallejo, persoonlijk vindt ik het net even prettiger werken, maar, je moet wel goed oefenen, ik heb laatst een gezicht behoorlijk verkloot door de laatste highlights met andrea te doen, en dat werd een stuk minder doorschijnend als ik van vallejo gewend ben, dus FAAAAL 😳

Hallo allemaal

Onze 1e beurs van dit jaar is op 2 maart, wij staan niet in Hoboken maar in Bornem (net iets verder rijden dan Hoboken 😀 );

willebroek2014.jpg

En wij hebben natuurlijk ook Evergreen in onze shop 🙂

Hallo

Als er trouwens wensen voor kleuren zijn die Vallejo nog niet heeft hoor ik het graag, ik heb veel contact met Spanje

Misschien kan ik ze gewoon laten maken 😉

Peter

Hallo allemaal

Ook de daxmagic.nl website is verplaats naar een andere server en ook aangepast aan 2014 🙂

Wat ik nog zoek zijn artikelen en/of foto's om het verder uit te breiden, of tips voor de modelbouwer/ wargamer

Peter

Beste plakkers

Stellendam komt er aan

Als je iets wil hebben gaarne even pre-orderen, zodat ik het ook mee breng

Inmiddels kunnen wij niet meer alles mee nemen, de auto is niet groter 😀 , en ook de stand grootte is maximaal inmiddels

De Vallejo boxen, de Model Master, de premium Colors gaan standaard niet mee

Volgens mij wordt het erg druk, als ik hoor wie er allemaal komen 🙂

Peter

Hallo allemaal

Gisteren weer uit spanje bevoorraad

Er zit een serie air colors bij, ze waren al maanden geleden besteld

71240 Blaulicht, Sulfur Yellow
71241 Blaulicht, Mint Green
71242 Blaulicht, Traffic Blue
71243 Blaulicht, Light Ibvory
71244 Umtarnfarben, Sand Beige
71245 Umtarnfarben, Lehm Beige
71246 Umtarnfarben, Sand Braun
71247 Umtarnfarben, Helloliv
71248 Umtarnfarben, Tarn Grau
71249 Umtarnfarben, Nato Brown
71250 Umtarnfarben, Bronze Grun

Dit is wel besteld maar is er nog niet 🙁 ;
71215 Desert War, 1st Shadow
71216 Desert War, 2nd Shadow
71217 Desert War, Base
71218 Desert War, 1st Light
71219 Desert War, 2nd Light
71220 Desert War, Bright
71223 Russian Green
71225 Russian Green Light

Ik neem ze mee naar Modelforce dit weekeinde 🙂

Peter

Ook is er een serie 'Wargame Sets' binnen gekomen;

70153 WWII Wargame British Paint Set (6)
70154 WWII Wargame German Infantery Paint Set (6)
70155 WWII Wargame German Armour Paint Set (6)
70156 WWII Wargame Infantery Basic Paint Set (8)
70157 WWII Wargame Vehicle Basic Paint Set (8)
70158 WWII Wargame German SS Paint Set (6)
70159 WWII Wargame Sovjet Paint Set (6)
70160 WWII Wargame US Paint Set (6)

En nog twee leuke MC sets; (Deze zijn inmiddels weer uiverkocht)
val70180.jpg

val70181.jpg

De webshop is inmiddels aangepast 🙂

Hallo allemaal

De verzendopties in de webshop worden uitgebreid met DHL. Dit scheelt weer verzendkosten, vooral paketten voor europa

Zeker voor onze belgische en duitse klanten wordt het 50% lager 😀 😀

Het eerste pakket gaat maandag weg met DHL Parcel binnen Nederland, P&P is nu maar € 7,15 i.p.v. € 8,80 incl. BTW 😀

En dit is niet de DHL voor particulieren, dat duurde veel te lang voordat bezorgt werd, daar zijn wij jaren geleden al mee gestopt 🙁

Hallo allemaal

Nu hebben wij ook voor de brieven boven de 250 gr een andere verzender gevonden, P&P wordt nu maar € 3,50 (ipv € 4,65) vanaf 250 gr tot 2 kg
Het wordt verstuurd in z.g. brievenbusdoos incl trach & trace ( iets wat bij PostNL ontbreekt).

Wij worden van PostNL 😈 een beetje moe, de postzegels zijn in een paar jaar tijd van € 0,40 naar € 0,64 /stuk gegaan, en ook de diefstal neemt steeds meer toe op de verdeelcentra :x

Als wij een alternatief gevonden hebben gaan wij daar weer mee verder 🙂

Tot ziens in Overloon

Groetjes
Peter

Hallo plakkers

Bij AK worden sommige boeken niet meer geleverd;
AK-001 DIORAMA ADDICTED
AK-090 RATZ, RODS AND RUST

dus op is gewoon op

Dit gaat bij nog meer boeken gebeuren denk ik 🙁

Peter

Hallo allemaal

Het laatste AK-001 boek is net verkocht, wordt niet mee geleverd

Maar er is ook een nieuw boek van AK binnen gekomen;
AK-271 DAK Profiele Book

En de AK259 en AK 272 boeken zijn ook weer op voorraad

Ook wat nieuwe Color sets er bij 🙂
AK 3020 M-44 Camouflage Uniform
AK 3030 Leather and Bucles Set

Peter

De enige mogelijkheid om het te ervaren is om met beiden te spuiten en dus ja er zit daadwaarkelijk verschil in. Merk dat er heel duidelijk verschil zit in pigment, de AK (zo wie zo de hele AK range) spuit voor mij vele malen beter dan Vallejo en vooral de primer range ben ik super over te spreken. De pigmenten zijn veel fijner van structuur dan die van Vallejo en veel minder vet dan Vallejo. Bij Vallejo zit mijn nozzle telkens verstopt en de AK kan je veel meer verdunnen dan Vallejo verf waardoor ik veel minder verf nodig heb. Wat ik in een eerdere reply ook al eens aangaf is ook hun verdunner anders dan die van Vallejo. Merk het ook met figuurschilderen.

Gr.JW

Beste plakkers

De zomer vakantie is in aantocht

Wij zijn in augustus mogelijk even niet aanwezig 8)

Bestel op tijd, anders wordt het weer in september 😉

Peter

Hallo plakkers

Nog even en dan gaat ons magazijn definitief dicht en op slot voor de vakantie. Het is dan een paar weken niet bereikbaar ivm de beveiliging die er op zit. Alle orders worden dan pas later verzonden.

Iedereen alvast een prettige vakantie gewenst en dat iedereen ook weer veilig terug komt 8)

Peter

Hallo allemaal

Wij zijn er weer, terug uit zonnig Noorwegen 8)

Alle orders uit de vakantie periode gaan binnen enkele dagen de deur uit

Eerst volgende beurs: Modelbrouwersdag en de KMK

Groetjes
Peter

Hallo allemaal nieuw binnen gekomen is oa. Game Air 🙂

game%20air%20plaatje.jpg

Er zitten wel leuke kleuren bij

Ook zijn er nieuwe 200 ml kleuren bij gekomen die tot nu toe alleen in 60 ml waren

Vergeet het modelbrouwersdag / kmk weekeinde niet in je agenda te zetten !

13 en 14 september !

modelbrouwers%202014.jpg

en

kmk2014.jpg

Groetjes
Peter

Beste plakkers

Blijkt dat wij een van de weinige zijn die Game Air in huis hebben 8)

Wees op tijd, ze gaan hard, al twee nummers uitverkocht 🙁

Tot zaterdag in Gorinchem of op de KMK

Peter

Hallo allemaal

Even de laatste Vallejo nieuwtjes, vers van de pers uit Spanje 8)

Nieuwe Air Colors:
71137 US Light Green
71138 US Sand
71139 US Field Drab
71140 US Desert Sand
71141 IDF Sand Gret 73
71142 IDF Sinai Grey 82
71143 UK Light Stone No 61

Nieuwe Sets:
72213 Special effects Set
70182 Wood & Leather
70183 Rust, Stain & Streaking
72872 Game Air Box 8)

val72872.jpg

Nieuwe Game Colors:
72130 Rotten White 😱
72131 Rust
72132 Fresh Blood 😳
72133 Dried Blood
72134 Vomit
72135 Verdigris
72136 Dry Rust

Ze zijn wel al besteld maar wanneer het binnen komt is onzeker

Groetjes
Peter

Hallo allemaal

Gisteren weer eens bevoorraad met Vallejo, deze keer zaten er lang geleden bestelde Model air kleuren bij die eigenlijk niet los verkrijgbaar zijn

Bij ons nu dus wel 8)

Model Air, voor de woestijn voertuig bouwers:

71215 Desert War, 1st Shadow
71216 Desert War, 2nd Shadow
71217 Desert War, Base
71218 Desert War, 1st Light
71219 Desert War, 2nd Light
71220 Desert War, Bright

Ik heb er maar 12 per kleur, en worden niet makkelijk weer geleverd

Tot op de SMC

Peter

Terug