D.A.K. figuurtje, ietske verder

Halo iedereen,

Vorige zondag in Zaandam heb ik nog wat verder gekliedert aan dit figuur. De voorkant boven de riem is zo goed als klaar (enkel nog wat metaaldelen) en de achterkant is ook klaar. Nu de riem, armen, gedeelte onder de riem en de benen nog. Dan het tweede figuur voor dit vignette. Alles is wederom met acryl gedaan.

Alle op- en aanmerkingen worden van harte gewaardeert.

Groetjes,

Gino

progress2c.jpg

progress2a.jpg

progress2b.jpg

Ha, Gino,mooi;
1 ding begrijp ik echter niet goed : waarom schilder je de basiskleur van de vest niet in 1 keer? Nu laat je de armen ongeschilderd. Heb je dan geen kans op kleurverschillen.
pascal
PS : kom je vrijdag naar de club? Kunnen we mijn bestelling eens afrekenen.

nog iets verder

Hoi Pascal,

1 ding begrijp ik echter niet goed : waarom schilder je de basiskleur van de vest niet in 1 keer? Nu laat je de armen ongeschilderd. Heb je dan geen kans op kleurverschillen.

In het echt is de tint van een kleur ook anders op bijvoorbeeld de schouders dan onder de oksels. Ik meng mijn kleur gewoon volgens waar ik het aanbreng. Door in kleinere stukjes te werken kan ikme per stukje ook beter concetreren tot het is afgewerkt. Vroeger had ik dat een bepaald stuk beter was doordat ik me daar beter geconcentreerd voelde dan aan eenstuk waar ik al wat moe begon te worden. Dit is puur persoonlijk denk ik. Ik kom normaal gezien morgen naar de club en zal uw gerief dan bij hebben.

Hoi Bas,

Dat doet me plezier om te horen. Dat maakt het de moeite waard om naar Amsterdam to komen. En natuurlijk ook al de gesprekken die ik er gehad heb.

Hoi Rico,

Gewoon met een penseeltje, Acryl verf en heel veel cola (om het beven toch een beetje tegen te gaan).

Hierbij nog een fotooke:

progress3a.jpg

Groetjes

Gino[/quote]

He die Gino,

Ik heb je figuurtje ook in Zaandam gezien en zolas ik daar al zei doen je foto's vaak afbreuk aan je figuurtjes....

In het eggie is dit figuurtje en je vorige veel beter...

succes

mvg

Eric

Wat je je niet altijd realiseert bij het zien van de foto's van Gino, is dat het gaat om schaal 1:35. Als je dan IRL zo'n manneke ziet, zie je pas hoe klein het eigenlijk is en hoe hij het dan voor elkaar krijgt nog zo'n uitdrukking op zo'n gezichtje te krijgen!!!!

Petje af!!

Greetz Harry (die de sjaal prtecies de goede kleur vindt 😉 )

Gino,
Ik weet dat je het niet graag hoort, maar je blijft een artiest, een kunstenaar met een hoofdletter K.

Voor de rest sluit ik me bij mijn naamgenoot aan, irl zien je figuren er beter uit.

p.s. blij te merken dat de lange reis naar het mooiste land binnnen de EU veilig afgelegd is

Terug
Bovenaan