Jan van Harn
Lid van de TWENOT
- Interesses
- Britse Gemenebest WW2
- Schalen
- 1:35
- Nu bezig met
- Fordson WOT 6 GS, AEC MkI, Scammell Pioneer Recovery
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Camouflage is goed gelukt Jan!
Kleuren keuze lijkt mij ook goed,niet te donker!👌
Groet,
Roger
Een deel van de reden is omdat modelbouwers zich ook baseren op de kleuren van rupsbanden van tanks in musea, en daar heeft datzelfde mangaanstaal vaak een donker-roodbruine kleur. Wat natuurlijk is omdat die rupsbanden al 60, 70, of 80 jaar oud zijn en het grootste deel van die tijd stil hebben gestaan. Maar ook dan is er geen zware roest te zijn, eigenlijk alleen een verkleuring van het staal.eigenlijk wordt het meeste behoorlijk overdreven
Hoi Maarten,de brandblusser groen gemaakt. En niet gepoetst hoogglans koperkleurig zoals in de musea.

Op de foto die ik.als referentie gebruik, zie een eindje naar boven in dit draadje, oogt het heel strak, ik heb iets minder strak gemaakt.Het asfalt is ook mooi geworden
Ik ben het met je eens. Zeker als je de basis hoogte geeft. Voor mij geldt wat betreft leren hetzelfde. Vanwege ruimte in de vitrine kast probeer ik het compact te houden. In dit geval net iets te. Ik heb wel eens de vuistregel van minimaal een duimbreed gelezen, dat zou in dit geval beter zijn geweest.Persoonlijk vind ik het ondergrondje wat krap ogen.
Knap maatwerk Jan 🤓👍 niet de makkelijkste manier van figuren toevoegen maar zeer realistisch... mooi man !erin gefröbeld