Tom de Kruijff
Lid van de TWENOT
- Interesses
- veel te veel
maar nu,LCA ,Daimler ,Leyland retriever .
- Schalen
- 1:9
- 1:16
- 1:35
Ik ben na wat meer geploeter een stukje verder .De voorste stukken v/d spatborden zijn verbeterd,de oorlogs verlichting is aan gebracht als ook de brush gards.
Er is wat detail aangebracht aan de wadingstack.
En een deel van het interieur is in de verf gezet.
En het gunshield begint vorm aan te nemen. Dit is het voor nu.
cheers, Tom
De wading stack heeft nog wat detail gekregen en de spatbord kist voor de reserve loop heeft scharnieren en ze werken.
De richtmiddelen zitten er op plus nog wat boutkoppen her en der.
Ik heb een gaas over de opening v/d wadingstack gemaakt.Weet niet of dat zo hoort maar het staat niet verkeerd.Volgens mij is de bouw nu wel af(Op de Kisten na).Dus eens kijken of we morgen de verfspuit er over kunnen doen.
De basis kleur is er.De munitie kisten heb ik gefaked met wat hout en dan een dekzijl er over.En nog een detail voor het kanon ,een houder voor 2set ready rounds
Zo ,na 2 1/2 dag kl*t*n met de pc heb ik eindelijk decals op maat voor de crusader!!
En gelijk een paar reserve voor de staghound en wat nog meer.
Er is wat detail aangebracht aan de wadingstack.
En een deel van het interieur is in de verf gezet.
En het gunshield begint vorm aan te nemen. Dit is het voor nu.
cheers, Tom
De wading stack heeft nog wat detail gekregen en de spatbord kist voor de reserve loop heeft scharnieren en ze werken.
De richtmiddelen zitten er op plus nog wat boutkoppen her en der.
Ik heb een gaas over de opening v/d wadingstack gemaakt.Weet niet of dat zo hoort maar het staat niet verkeerd.Volgens mij is de bouw nu wel af(Op de Kisten na).Dus eens kijken of we morgen de verfspuit er over kunnen doen.
De basis kleur is er.De munitie kisten heb ik gefaked met wat hout en dan een dekzijl er over.En nog een detail voor het kanon ,een houder voor 2set ready rounds
Zo ,na 2 1/2 dag kl*t*n met de pc heb ik eindelijk decals op maat voor de crusader!!
En gelijk een paar reserve voor de staghound en wat nog meer.