Cromwells 1/72 Armourfast

Om nog maar een keer te laten zien dat je met Armourfast ook leuke modellen kan maken:

Foto-C7X4O8BO-G.jpg

Ik heb een dio gemaakt van september 1944, ergens langs de opmars naar Nijmegen.Een paar toeschouwers erbij oa een pastoor/kapelaan gemaakt van een figuur die oorspronkelijk Montgommery voorstelde en een figuurtje van de Airfix german airfieldcrew.
Hessian tape is gemaakt van MillyPut.
Geverfd met Games Workshop acryl.

Foto-UZJIJ8OZ-G.jpg

Foto-CEWPAYCQ-G.jpg

Zijn er nog meer bouwers die werken met de modellen van Armourfast?

Beste Paul,

om de hobby weer op te pakken heb ik een doos Armourfast (2x Stug) gekocht. Snel in elkaar en dan weer proberen er wat van te maken
door airbrush etc..

Echter duurt het wel even dat ik op hetzelfde niveau zit als jij, complimenten mooi werk!

Leuk dat iemand ook met armourfast aan de gang gaat. Het is echt leuk om te doen. Het plastic is heel goed te bewerken, lijm hecht enorm goed.De maten kloppen in 1/72. Bij de Shermans krijg je echt rechte lopen.Enige minpunt zijn de tracks, die zijn over -versimpeld,Daar probeer ik altijd nog wat aan te doen. Let ook op de achterkant van het model en dan vooral de bevestiging van het spanwiel. Maar met plastic strip en goede foto's ( meestal pak ik goede foto's van bouwverslagen 1/35 erbij) kom je een heel eind. Het lijkt veel op het scratchbouwen uit de vroege jaren van de modelbouw.
Ik hoop dat Armourfast nog meer modellen gaat uitbrengen. Ze hebben ook een eigen website:www.armourfast.com met een forum.

Terug
Bovenaan