Command Tiger 1

Gert ten Brink

Lid van de TWENOT
Er stonden nog niet genoeg Tiger 1's op dit forum.
Dus nog maar eentje. In aanbouw.

comtig01.jpg

comtig02.jpg

comtig03.jpg

Gert,

Hoi Gert,

Mwah, zo tussen de bedrijven door wil er nog wel eens iets gebeuren, maar opschieten... 🙁
Ik heb wat problemen om onderdeel F5 op z'n plek te krijgen. Lijkt wel of ie bijgevijld moet worden. Had jij er geen last mee?

Kanne

Hallo Kanne,

Op het moment heb ik de bouwtekening niet bij de hand. (Heb ik die eigenlijk wel gebruikt. 🙄 )
Welk onderdeel is dat?

Gert.

*Up-date* Ik heb het op de Dragon site opgezocht. Dat onderdeel heb ik niet gebruikt. Omdat ik de spatborden van p/e had.
Maar ik denk te weten wat het probleem is. Als ik me goed herriner wil Dragon dat je eerst dit onderdeel plakt en dan de
bovenhelft van de romp. En dat gaat niet werken. Ik heb deze plaat toen vast geplakt aan de plaat met de mg en het bestuurders
glas. Anders wordt het inderdaad een verzoeking om het goed te krijgen. Dank je dat je deze pijnlijke herinering weer bij
me naar boven hebt gehaald. 😀 Had ik hem net verdrongen... 🙂

Gert, Tigers altijd leuk om naar te kijken!! Dus ook naar deze en alles lekker subtiel en mijn enige opmerking zou zijn om andere sleepkabels te gebruiken, ieder geval niet dat gevlochten spul van Dragon zelf uit de doos.

JW

Je kan denken aan de kabels van Karaya/SKP Model/Eureka XXL. Mooie kwaliteit kabel voor zo'n mooi model.

JW

Hallo JW, dit keer heb ik niet de kabels uit de Dragon doos gebruikt.
Zoals ik bij m'n Panzer 4 gedaan had. Dit keer heb ik electra kabels gebruikt.
De karaya kabels die je me aan rade kon ik niet zo snel vinden.

Gert.

Terug
Bovenaan