Tom de Kruijff
Lid van de TWENOT
- Interesses
- veel te veel
maar nu,LCA ,Daimler ,Leyland retriever .
- Schalen
- 1:9
- 1:16
- 1:35
Zo ,zo als men kan zien ben ik met de mirror CMP bezig.
Een echt lelijk voertuig zodat het toch wel weer een leuk bakkie is.
Alleen weet ik niet of ik de volgende uitgaves zal kopen.
Ik heb het al een keer eerder geschreven maar ik blijf er bij dat je voor dat geld wel alles moet krijgen en niet de halve binnen kant apart moet kopen.
Ik ben dus maar het een en ander gaan maken uit evergreen.
Ik weet niet of er al andere zijn die er aan begonnen zijn ,maar ik wil ook nog wel weten wat en waar sommige onderdelen moeten komen.Vooral D38.D 29 heb ik uiteindelijk gebruikt voor het reserve wiel.
Ook mis ik op de PE 3 v/d 4 lippen voor de deksels v/d kisten boven de achterwielen.
Ook snap ik niet waarom wel de 2 achterste voetenbakken zijn aan gebracht maar de 2 aan de zijkant niet.
Maar het is nu een beetje een quest geworden om er toch iets leuks van te maken.
In een vervolg hoop ik wat positiever te kunnen zijn.
Ik heb toch nog de zijkanten van de vloer aangepast zodat ze ook daar d'r benen kwijt kunnen.
Peter, de pasvorm is wisselend over het algemeen redelijk goed maar de radiatorloevres zijn echt k.. met peren en het dakkie kan ook een stuk beter,ik heb de schuinekanten ongeveer een millimeter moeten weg halen om de voorkant van het dak gelijk te krijgen met het front v/d cabine,ook de schuine delen v/h front zijn een stuk weg gevijld.
Ben geen kenner v/h voertuig maar wat ik op het net aan foto's heb bekeken is het detail wel goed .
Het is een vrij basic voertuig.
cheers, tom