Af! Churchill AVRE 1/72

Dit model is af!

Bas Slaats

Algemeen bestuurslid
Forumbeheerder
TWENOT-bestuurslid
Lid van de TWENOT
Interesses
Halftracks en alles wat zich rondom Tilburg heeft afgespeeld.
Ik zal hiervoor maar eens een "officieel" fotoalbum aanmaken. De hele bijbehorende geschiedenis staat in deze post. 79th div Churchill AVRE te Tilburg

De huidige stand van zaken is dat ik met de weathering gestart ben.
20200719_133731.jpg
20200719_133430.jpg

Gr Bas

Laatst bewerkt:
Hallo Bas, Dragon Churchill met welke tracks, DS of anders ? en stowage van Bas of ?!? Ziet er netjes gebouwd uit, weathering nog in bewerking ?
zie/lees graag meer,
groet en bouw ze,
Peter

Hallo Peter, dit zijn idd de DS tracks. Heb er niet teveel agressieve stoffen op los gelaten, dus hoop dat ze heel blijven. Stowage is grotendeels zelf gemaakt, alleen de appelskist is resin. Losse tracks komen uit een oude esci kit.

Ik heb nu 1 zijde klaar. Even kijken hoe het opdroogt en dan kan de rest. Foto's van de rest volgen na de vakantie.

Gr Bas

Nog eentje die al veel te lang op mijn werktafel staat stof te happen. En met de wetenschap dat de bevrijdingsdag van Tilburg volgende week is, leek het mij gepast om er wat mee te doen. Dus bij deze weer een update. Voertuig en bemanning is klaar. Nu nog publiek aan de zijkant. Gr Bas20201022_220255.jpg

20201022_175237.jpg

Netjes gebouwd, Bas. Ziet er goed uit, gezien de schaal. Op de foto's lijkt het of er glans op de baretten zit, misschien kun je hier nog iets aan doen.

Leuk moment om hem nu af te werken.

Groeten, Jan

Weer een nieuw hoofdstuk is toegevoegd aan dit model. Vanaf vandaag staat het in het museum. In Hoge Mierde is namelijk een helaas onbekende, maar zeer de moeite waard zijnde museum, genaamd de bewogen jaren. Museum De Bewogen Jaren

Ik moet alleen nog een bijbehorende schrijven aanleveren en uiteraard de foto waarmee dit alles begonnen is, helaas deed de printer daar vandaag even moeilijk. Maar dat regelen we nog wel.

Gr Bas

20210731_155939.jpg

Dankjewel. Ik kan het iedereen alleen maar aanraden om een keer naar het zuiden te rijden om dit museum te bezoeken. Ieder voorwerp hier heeft een verhaal.

Gr Bas

Terug
Bovenaan