Af! Chevrolet 15-CWT

Dit model is af!
Hier zien jullie het ondergrondje nadat de lijm is uitgehard en ik de randen van het gras een beetje bijgewerkt heb. De kleuren zijn een beetje "nep"; net zoals een kit die je in elkaar zet en niet schildert. Ook glanzen de grassprieten erg onnatuurlijk:

20251106_150332(1).webp

Dus: de spuit erover. In dit geval Chaos Black uit de spuitbus.

20251106_150904(1).webp

Oei, komt dit nog goed denk je misschien? Ik heb nu overal mooie donkere schaduwen, geen onnatuurlijke glans meer en ik kan met de airbrush verschillende tinten groen en aardetinten gaan aanbrengen. Afwerken met olieverf (drybrushen) en pigmenten. Wordt vervolgd....

What a lovely looking build - it's nice a nice looking subject and you've done an excellent job on it. I'm looking forward to seeing the weathering.
It's really interesting following along with how you're constructing your base.

De basiskleuren zijn aangebracht. Dat wil zeggen vier kleuren groen en twee tinten aarde. Ik begin steeds met de donkerste tinten en eindig met de lichtste. In het geval van groen is dat Yellow Green van Tamiya. Het ondergrondje is nog niet af. Ik ga nog wat drybrushen om de bandensporen te benadrukken en er komen wat pigmenten. Misschien hier en daar nog een bloemetje of een ander geval in het gras. Maar dat komt nog. Eerst maar eens verder met de Chevrolet.

20251108_161427(1).webp

Laatst bewerkt:
En hier het eindresultaat van mijn eerste projectje. De Gun Tractor is nog niet helemaal af.
Ik heb helemaal niets toegevoegd aan de kit. Geen figuur, geen bepakking, geen aftermarket spul, alleen de kit.
Het model heb ik op een ondergrondje geplaatst en een naamplaatje besteld. Hier is-ie:

20251116_113010(1).webp

20251116_112926(1).webp

20251116_112934(1)(1).webp

20251116_112941(1).webp

20251116_112954(1).webp

Ik ben niet 100% tevreden met het eindresultaat, maar ik heb enorm veel plezier beleefd aan dit old school bouwproject!

Groeten,
Jan

Laatst bewerkt:
absoluut prachtig. Vind 'm ook een mooi geheel vormen met het 'landje' Top gedaan !!!

Je hebt er een prachtige Canadese Brit van gemaakt! Ik vind dat het ondergrondje veel toevoegt.

Prachtig resultaat 👍

Terug
Bovenaan