Char B1 Bis

Herold Derksen

Overleden
Hallo mensen,

Hier wat foto's van mijn franse creatie.
Het is m'n eerste tank met een camopatroon. Ook aan het figuurtje heb ik meer aandacht besteed dan ik voorheen deed na het zien van een demo op de D-day beurs in Eindhoven door Marcel du Long(?).

Gelijk m'n vuurdoop voor wat betreft het plaatsen van foto's alhier. Ben niet zo'n computerman 😳 .

img1741m.jpg

img1733r.jpg

img1734.jpg

img1735p.jpg

img1736.jpg

img1737e.jpg

img1738m.jpg

img1739c.jpg

Het figuurtje zat bij de kit maar ik heb er een Hornet hoofdje opgezet.
Ik heb een Voyager PE set gebruikt maar ik was er niet zo geweldig over. Mis waarschijnlijk de ervaring om ermee te werken.
Ook heb ik een enkele toevoeging gedaan zoals het varkensstaartje, wat extra klinknagels, een draadje naar de antenne ed.

Natuurlijk jullie op- en/of aanmerkingen gewenst.
Foto's hadden volgens mij wat groter gekund maar ik moet nog ontdekken hoe het allemaal met dat imageshack werd.
Heb wel het topicje erover gelezen 😉

Groet,
Herold

ervaring is bij pe niet het enige wat je nodig hebt, je moet er ook lol in hebben.
ik heb met pe slechte 0,01% ervaring maar omdat ik het gewoon leuk vind om mee te doen is het tot een goed einde gekomen. 🙂
moet je maar even bij mijn humber dan snap je wel wat ik bedoel. 😉

en je camouflage patroon ziet er goed uit.
hij is ook mooi strak.
voeg echt heel wat toe aan dit voertuig.

gr,chris

Chris van Riel zei:
ervaring is bij pe niet het enige wat je nodig hebt, je moet er ook lol in hebben.
ik heb met pe slechte 0,01% ervaring maar omdat ik het gewoon leuk vind om mee te doen is het tot een goed einde gekomen. 🙂
moet je maar even bij mijn humber dan snap je wel wat ik bedoel. 😉

Zojuist je Humber gezien maar dat werk met die PE zie ik mij (nog) niet doen. Of ik het leuk vind, weet ik niet. Ik vind het soms wel moeilijk op het netjes te buigen en te plakken. Moet nog veel oefenen. Staat vaak wel mooier (realistischer).
....en je camouflage patroon ziet er goed uit.
hij is ook mooi strak.
voeg echt heel wat toe aan dit voertuig.

Bedankt 😀 .

Groet,
Herold

Terug
Bovenaan