Challenger CR2 KFOR

Bas Hermsen

Lid van de TWENOT
Deze trof ik gister zielig aan in een hoekje van mijn vitrinekast. Aangezien deze nog niet heeft deelgenomen aan een internationale wedstrijd heb ik hem klaargemaakt (op plankje gezet) voor euromilitaire. Ik verwacht er niet veel van, maar ik was weer ff aan het prutsen. Deze kosovaar of wat het ook mag voorstellen heb ik op het acherdek geplaatst als hulpje. Een soort contrast tussen guerilla en de moderne aanpak, die zonder deze steun niet goed kan opereren in het onherbergzame Kosovo...of zoiets 😉 Ook heb ik de Cr2 nog voorzien van wat extra stof en spatters.

fdsfds.jpg

RIMG0008-3.jpg

RIMG0012-2.jpg

RIMG0010-2.jpg

Hoi Bas,

Zat deze niet ooit op een rots, met twee van die Kosovaren die zich verschuilden? Veel succes ermee in Folkestone in ieder geval!

MartinD

Dank je!

Klopt, het dio was niet helemaal je van het en om niets met de figuurtje(s) te doen vond ik zonde. Vandaar deze oplossing.

Hoi Bas,
Ik herkende de tank en figuur inderdaad ook uit dat diorama. Om eerlijk te zijn zou ik het figuur weghalen. Past in mijn ogen helemaal niet op de tank. Een hele vreemde combinatie.

Grtz Jeroen

aardige challenger heb je daar. enige echte opmerking is dat snipergeweer: de pso-1 op zo'n ding wordt aan de linkerzijde van de systeemkast gemonteerd.... nou zitie wel erg hoog. Als je een vervanging wil heb ik nog wel de dragon wapenset waar een psl in zit. Roemeense bak, maar ik geloof datie ook wel in de balkan wordt gebruik. anders moet je gaan klooien om een servische tabuk te maken (is wel weer wat anders)

De PSL
PSL640-3.jpg

de Tabuk
tabuk.jpg

Terug
Bovenaan