C7P klaar voor een dioooootje

Hallo, na persoonlijke excuses tegenover Jan ben ik hier terug na een bumpy periode in m'n leven, glad to be back ! want het leven zonder twenot was maar vrij eentonig 😀

héél lang geleden heb ik deze es gebouwd, maar door veel tegenslag is hij steeds in de kast blijven staan, er zat een gat in het dak, de friuls waren zoek, hij is 2 keer van de tafel gevallen 😈 , daarom ook geen bouwverslag maar veel valt er niet over te vertellen, het is een matige kit...

maar hij is toch eens afgeraakt, alhoewel ik nog een paar details zie...
model is 1/35, van Mirage, de kar heb ik geen flauw idee, want dat was een cado van een vriend

soit hierbij de fotoos, deze komt binnenkort op een klein langwerpig dio
cheers
Dom

PICT2198-1.jpg

PICT2199-1.jpg

PICT2201-1.jpg

PICT2203-1.jpg

PICT2204.jpg

PICT2206.jpg

PICT2207.jpg

pict2200-1.jpg

pict2202-1.jpg

Ha die Dom,

Goed om weer wat van je te zien 🙂 . Toen ik de foto's zag was er gelijk het gevoel van herkenning, een typischse "Dominique Vanderschaeghe". Ook je kennis van zaken aangaande modelbouwtips en -trucs werden node gemist.

Welcome back!

groeten, Richard.

Hey Dom,welkom terug gozer.dat we maar weer meer van deze mooie modellen kunnen bewonderen hier 😀 .ben benieuwd naar het dio-idee.
er komt toch geen sneeuw van j.. ..x op toch 🙂 🙂 😉

groeten jeroen,.

hey, glad to be back !!

en neen er komt nooit van zn leven nog een produkt van j...x op 😀

dio-idee is nog aan het kweken maar omdat dit een lang subject is zal het dio dat ook zijn, smal en lang, iets met een typische Vanderschaeghe helling 😉

cheers
Dom

Terug
Bovenaan