C&C Red Alert 2 Mirage tank

Hilbert Zuijdendorp

Lid van de TWENOT
Wie ow wie kent hem niet die RA 2 gespeelt heeft... En ik laat jullie de foto's niet ontgaan. (dacht ik zo 🙄 ) De wielen ga ik overigens niet veranderen (te lui en geen zin, moet een leuk bouwproject zijn geen stressproject 🙂 )

Hilbert

11841581839234313.jpg

Afbeelding002-1.jpg

Afbeelding001.jpg

Afbeelding007.jpg

Afbeelding006.jpg

Afbeelding011.jpg

Afbeelding009.jpg

Afbeelding010.jpg

Afbeelding008.jpg

Afbeelding012.jpg

Afbeelding013.jpg

Afbeelding014.jpg

Afbeelding015.jpg

Afbeelding016.jpg

Mja, ik moet wel zeggen dat het mijn eerste keer is werken met evergeen. Maar ik vind het al wel geweldig spul. Je kan er werkelijk van alles mee doen!

nog een paar details erop knallen en dan de spuitkamer in!

Greetz Hilbert

Hmmm dat ding is niet histories correct, in het spel is het een boom.... En detail kan ook veel beter.

Genoeg gedold, leuk projectje! Orgineel en relaxt projectje, gewoon lekker bouwen. Ben benieuwd naar de volgende stap.

misschien kun je nog wat fummelen met kleine draadjes ofzo, zou het misschien wel af maken. verder, leuk, red alert 2 blijft mijn favorite online game (ik heb er al wat uurtjes op zitten, in ieder geval meer als 500...), dus wat wordt je volgende project? een RA 1 tesla tank op basis van een sdkfz 251? een prism tank, of een makkelijke, de stealth tank? wel in stealth dan natuurlijk...

of, niet helemaal toegestaan hier natuurlijk, kirov's airship, of een dreadnought... moeilijk zeg!

Timo

En hij is inmiddels zwart, maar deze 2 foto's waren van voor de total make-over..

Afbeelding031.jpg

Afbeelding030.jpg

Alles is nu dus bijgewerkt in de zin van lijmresten, en puttyvlekken.
Ik heb de antennes toegevoegd en die draden, maar ook wat lasnaden bij de cloaks.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. De kleur wordt trouwens zoals in de game. Licht grijs met rood (simpelweg omdat ik altijd rood ben 😛 )

Groetjes,

Hilbert

nee, zo'n cloacking device verbruikt een hele hoop energie, dus dat heb je wel nodig. is er trouwens niet nog een filmpje met closere beelden van deze tank? ik meen dat als je een missie uit hebt gespeeld, dat er ergens een filmpje was met deze tank erin, kan ook zijn dat het de prism tank is, ik weet dat niet, ik deed eigenlijk enkel yuri's revenge!

Timo

Zoooo, nu issie grijs met rood. Het rood is een eigen inbreng omdat uit de game niet is op te maken waar het "rood" zou moeten komen.

Het rood ga ik trouwens nog even overdoen met de AB. als ik ergens niet goed in ben is het wel dekkend schilderen (en dan nog eens egaal!) Dus lang leve de AB! Als dat gebeurd is komt het aan op de weatheringsfase.

Enjoy!!! (of niet 🙂 )

Afbeelding037-1.jpg

Afbeelding038.jpg

Afbeelding039.jpg

Afbeelding040.jpg

Afbeelding041.jpg

En, hij is af!!!

Er zijn vast wat kleine dingen waar verbeteringen aan zijn. Maar daar ga ik niets meer aan doen! Want anders blijf ik bezig 😀 😀 Al met al vond ik het een heel erg leuk project. En qua scratchbuilding heb ik weer grandioos veel dingen geleerd.

Het is trouwens 1/72 🙂

Afbeelding001-1.jpg

Afbeelding002-2.jpg

Afbeelding003.jpg

Afbeelding004.jpg

Afbeelding005.jpg

Afbeelding006-1.jpg

Afbeelding007-1.jpg

Orginaliteit: 10
Kleurrijkheid: 9
En dat in 1/72: 10

Ik vond dit echt een leuk project om te volgen. RA2 is iig weer in mijn pc beland haha. Mirage tank blijft 1 van m'n favoriete units!

😉

misschien nog een paar boompjes om het geheel af te maken, t is maar een ideetje. ik viind m in ieder geval echt heel erg mooi geworden.

Terug
Bovenaan