Bushmaster Kunduz 2011 klaar ( eindelijk )

Na bijna een jaar van bloed zweet en tranen, dan nu eindelijk klaar.

Moet nog een naamplaatje op de sokkel en dan hupsakee mee naar de twenot meeting volgende week.

Kijk en huiver 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀

P1030981.jpg

P1030980.jpg

P1030978.jpg

P1030977.jpg

P1030976.jpg

P1030979.jpg

P1030975.jpg

Groet,

Geert

Ha die Geert,

Over het model niets dan lof, maar ik wil ook wat te zeiken hebben 🙄 😉 ...

Wat is dat namelijk met die hoge ondergrondjes? Kan je mij in een paar zinnen uitleggen wat de toegevoegde waarde is van die hoogte wanneer een vlak dio hier ook volstaan had (denk ik)?

Nee, laat maar: ik spreek je zondag wel 🙂 .

groeten, Richard.

Hé grote vriend,

Gisteravond in het echt mogen aanschouwen, bewonderd, besproken en is een super strakke bak geworden!!! Nou de driver ernog naast plaatsen en dan is ie echt helemaal af!!!

Mooi ook hoe je simpel en heel doeltreffend je de sokkel hebt gemaakt.

Tot zondag 😉

JW

Hoi Geert,

Erg puik werk wat je laat zien; simpel doch passend ondergrondje met een erg mooi afgewerkt model met verwering erbovenop !
Erg mooi :!:

groet

Mooie bak Geert, heet die toevallig "Willeke" ? Deze staat namelijk ook wat hoog op de poten, zogezegd 😉

Ik kijk al uit naar zondag,
groet,
Peter.

Mooi model geworden! Ik heb de "eerste" bushmaster mogen vervoeren naar Schaarsbergen voor de ceremonie. Onderweg zwiepte de antennes los waardoor de bomen op weg naar de kazerne netjes gesnoeid werden 🤣

Oh ik hou wel hoge sokkels qua presentatie, ieder zn ding zal ik maar zeggen..

Peter Vierhout zei:
Mooie bak Geert, heet die toevallig "Willeke" ? Deze staat namelijk ook wat hoog op de poten, zogezegd 😉

Ik kijk al uit naar zondag,
groet,
Peter.

Hij staat net zoals Willeke hoog op de poten zodat jer wat makkelijker in kan kijken 😳 😳 😳 😳 😳 😉 😀 😀 😀 😀

groet,

Geert

Terug
Bovenaan