Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wim Schelberg zei:H@ Maarten,
Ziet er al leuk uit -
Het is een H630 MG schartenstand.
ja die hobbel is een tobrok.
er staan nu andere foto's zonder mos en zonder tankversperingen.
Rémy Carré zei:ik weet niet waar het aan ligt maar ik zie alleen rode kruisjes.
mvg
Rémy
Barry Mikkers zei:ik vind de bunker echt heel mooi, hij lijkt inderdaad op een bunker van nu. Ik vind alleen het mos en de versperingen enorm veel afbreuk doen. Dit kan veel mooier, maak zelf een boompje m.b.v. kruiden ofzo. Als je dat doet is het resultaat ZEEEEEER mooi.
Groeten,
Barry.
p.s Is dit een gemaakt van MDF ? en hoe heb je m zo geschilderd ?
Arno Riedel zei:De nieuwe foto's kunnen me niet zo bekoren door de camo, sorry. Ik vindt het wel leuk dat je wat Tazzzjes 😀 erbij hebt gezet. Groetjes, Arno
Wouter Siepman zei:Bedankt voor de extra uitleg, niet gedacht dat het zo "relatief" eenvoudig te doen is, het ziet er toch echt indrukwekkend, als beton uit op je foto's!
Heb je je helemaal het leplazerus zitten schuren op de afgeronde hoeken of heb je daarvoor een bandschuurmachine oid gebruikt? (of misschioen stukken balsa hout (of ander materiaal dat gemakkelijk te bewerken is).
Zijn er boeken/websites etc. waar maatvoeringen van bunkers in staan? Dat boek Fortress Europa wat ik wel eens in een threadje voorbij zag komen?
Groets Wouter.