Martin Visser
Lid van de TWENOT
- Interesses
- Shermans, Bustes
- Schalen
- 1:9
- 1:35
- 120 mm
Hoi allemaal,
Ik wil jullie graag op de hoogte houden van mijn nieuwst project.
Een 1/72 greyhound van Italeri:
De inhoud van het doosje
Een lekkere simpele bouw, wat je binnen 3 uurtjes volledig af kan hebben.
Maar, ik irriteer me erg aan het interieur van deze kit. Deze is namelijk dezelfde als de M20 scoutcar. En dus niet geschikt voor de greyhound. Dus heb ik besloten om een PE setje er tegen aan te gooien
De PE set is voornamelijk om het interieur te veranderen/verbeteren. Verder zitten er onderdelen bij voor de binnenkant van de koepel inc kanon.
Dus genoeg details voor een zeer kleine kit.
Na enkele uren bouwen heb ik 3 plastic onderdelen en 20 PE stukjes bevestigt en zie hier het nieuwe interieur.
De kier bij de stoelen is ondertussen gedicht. Verder is het kastje waar op de eerste foto ook een kier te zien is ook aangepast.
Ik ben benieuw wat jullie er van vinden.
Groet Martin
Ik wil jullie graag op de hoogte houden van mijn nieuwst project.
Een 1/72 greyhound van Italeri:
De inhoud van het doosje
Een lekkere simpele bouw, wat je binnen 3 uurtjes volledig af kan hebben.
Maar, ik irriteer me erg aan het interieur van deze kit. Deze is namelijk dezelfde als de M20 scoutcar. En dus niet geschikt voor de greyhound. Dus heb ik besloten om een PE setje er tegen aan te gooien
De PE set is voornamelijk om het interieur te veranderen/verbeteren. Verder zitten er onderdelen bij voor de binnenkant van de koepel inc kanon.
Dus genoeg details voor een zeer kleine kit.
Na enkele uren bouwen heb ik 3 plastic onderdelen en 20 PE stukjes bevestigt en zie hier het nieuwe interieur.
De kier bij de stoelen is ondertussen gedicht. Verder is het kastje waar op de eerste foto ook een kier te zien is ook aangepast.
Ik ben benieuw wat jullie er van vinden.
Groet Martin