- Interesses
- Nederlandse militaire voertuigen vanaf jaren zestig zowel in 1:1 als 1:35.
- Schalen
- 1:35
- Nu bezig met
- AMX-13/105mm, NEKAF-TOW groep, Centurion Mk5/2, Dodge WC54, YP408, VW T2a KMAR
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Er zou een oproep in De Tank kunnen worden geplaatst. Ik heb idee dat Forum maar door klein deel leden wordt bekeken. Niet dat al de leden modelbouwers zijn …maar we missen wel deel van de doelgroep. Zelfde geldt bij FB.Mooi initiatief. Laat maar weten als we vanuit de vereniging op enige wijze support kunnen leveren.
Succes!
Dat is probleem, ik heb pas zin om er wat energie in te steken als ik weet dat er minstens 5 mensen (6 totaal dus) belangstelling hebben. Tot nu toe 1. Het moet vrij spontaan gebeuren en geen trekken en sleuren om het van de grond te krijgen. Nu al datum, tijd en plaats heeft geen zin omdat het in dit stadium om behoefte peiling gaat.Artikel in de Tank is geen probleem. Stuur maar een berichtje naar Kees Blijleven. Het helpt als er concreet een datum, tijd en locatie beschikbaar is, al is het maar om even kennis te maken.
Je zou kunnen informeren of je met het bevrijdingsmuseum iets kunt organiseren, meestal hebben die wel oren naar activiteiten die extra bezoekers kunnen trekken en vanuit daar kun je verder je plan trekken.
Ik zal een link naar dit topic in de Feestboek groep plaatsen.
Gr Bas
Ik heb wel interesse. Maar zal wel afhangen vd lokatie. Ik woon in Breskens.Ik gooi het balletje maar op: Is er belangstelling voor het oprichten van een bouwgroep(je) in Zeeland?
Bekijk bijlage 22634
Dank je ! Dan zal de veerboot de bepalende factor worden vermoedelijk. Ik kijk naar de spreiding van de belangstelling en wat handige plek is om eens bij elkaar te komen.Ik heb wel interesse. Maar zal wel afhangen vd lokatie. Ik woon in Breskens.
Top idee Rob! Tholen is het toch? Ik ga al de belangstellenden eens op een rijtje zetten of “oplijsten” zoals ze het in Vlaanderen zeggen en dan gaan we wat plannenIk ben wel bereid om éénmalig mijn zolder open te stellen voor een Zeeuwse kennismakingsmeeting. Beetje kletsen, hapje, drankje en dan kijken of er animo is om dit vaker ergens te doen. Ik ga trouwens per 1 april in Goes werken, dan ben ik al weer halverwege het eiland
Dit ontgaat me toch een beetje Jakko , mij lijkt Goes eerder het hart van Zeeland vanwege de centrale ligging :Ik krijg wel een beetje de in druk dat Tholen TWENOT-centraal is in Zeeland …
Ik bedoelde „TWENOT-centraal” in de zin van: er lijken, kijkend naar de ledenlijst, in Tholen-stad al bijna meer TWENOT-leden te wonen dan in de rest van de provincie samen.Dit ontgaat me toch een beetje Jakko , mij lijkt Goes eerder het hart van Zeeland vanwege de centrale ligging
Keuze stress dus…. Goes ligt inderdaad centraal in Zeeland… denk, denk, denk…Dit ontgaat me toch een beetje Jakko , mij lijkt Goes eerder het hart van Zeeland vanwege de centrale ligging :
![]()
Als het gaat om Twenot leden die buiten Zeeland wonen dan heb je met Tholen natuurlijk gelijk.
Voor een eerste ontmoeting lijkt mij persoonlijk een bezoekje aan het Bevrijdingsmuseum en/of een terrasje op een mooie dag een goed idee. Voor de laatste suggestie heb ik ook een tip (Het Loze Vissertje aan het Sas in Wilhelminadorp, prachtige typisch Zeeuwse omgeving en een berg gratis parkeerruimte).
Groet,
Arjan
Dat denk ik ook niet: we kunnen ook gewoon kijken wat een geschikte datum ergens in het voorjaar is, en waar we terecht zouden kunnen. Zoals ik zei kan ik het Bevrijdingsmuseum benaderen, en een andere locatie die wat mij betreft geschikt is, is het Polderhuis op Westkapelle. Dat ligt wel wat minder centraal voor de meesten onder ons, denk ik, maar allerlei andere hobbyclubs e.d. houden er ook dit soort middagen/avonden, dus het is niet alsof het een ongewoon verzoek zou zijn.Uiteraard hoeven we daar niet op te wachten …
Aangepast😉Idem, het Bevrijdingsmuseum bevindt zich overigens in Nieuwdorp 😉.
Groet,
Arjan
Ik ben eens wezen polsen hier ( Kamperland ) in het dorpshuis , die hebben een dagdeel beschikbaar voor 35,- totaal. Misschien niet zo centraal maar er zijn vast meer dorpshuizen en dan lijkt me die prijs prima te doen.Dat denk ik ook niet: we kunnen ook gewoon kijken wat een geschikte datum ergens in het voorjaar is, en waar we terecht zouden kunnen. Zoals ik zei kan ik het Bevrijdingsmuseum benaderen, en een andere locatie die wat mij betreft geschikt is, is het Polderhuis op Westkapelle. Dat ligt wel wat minder centraal voor de meesten onder ons, denk ik, maar allerlei andere hobbyclubs e.d. houden er ook dit soort middagen/avonden, dus het is niet alsof het een ongewoon verzoek zou zijn.
wijkcentrumdespinne.nl