Bouwavond Breda 19 juli

Bruce Oomen

Lid van de TWENOT
De volgende bouwavond in Breda is op 19 juli.

lokatie:

Cafe de Vulling
Grote Markt 16 (eerste verdieping)
4811 XR Breda

van 19.00 tot 22.00, deelname is gratis

Re: Bouwavond Breda 5 juli

Ik weet het nog niet zeker als Nederland de kwart finales haalt iets wat niet onmogelijk in dan zal ik er niet bij zijn maar daar kan ik pas zondag iets meer over zeggen.
Als het zo gaat als met mijn voetbal poule zal ik er wel naast zitten en dan zal ik gewoon aanwezig zijn.

Zoals ik zei Bruce eerst maar eens zien of ze het halen naar mijn idee heb ze ongeveer 30% kans tegen Mexico. Eerlijk gezegd neem ik op zo een avonddiensten modelbouw spullen mee met al die malloten die zijn vrij gelaten waar Door de kans grote in dat je project gesloopt in voor dat je er klaar mee bent.
Bovendien kan ik in de kroeg niet goed naar de wedstrijd omdat ik gemiddeld maat 40% van de wedstrijd zie ene kapot erger aan de stomme om merkingen en zo genaamd grappige dingen die ze doen tijdens de wedstrijd. Ik zie wel wat ik doe na een zondag met een beetje geluk lost het probleem zich vanzelf op

John

Deze keer zal ik er helaas weer niet bij zijn i.v.m een feest ! Denk even goed na; als Nederland naar de volgende ronde gaat zal het zeer druk zijn op de grote markt !

groetjes Jack

Heren, laten we ff de zondag afwachten, na winst 8) kunnen we de bouwavond altijd nog een weekje uitstellen.

Bruce

Ps, Jack ik heb nog steeds je AA setje liggen

Bruce Oomen zei:
Heren, zullen we de bouwavond toch maar uitstellen? 😈

Bruce

Lijkt me wel, de grote markt en de cafés zaten nu al vol.

Een week later kan ik helaas niet, dan zit ik in Engeland voor de RIAT op RAF Fairford, Farnborough, Duxford, Mildenhall en op maandag het defilé in Parijs.

Groeten,

Arno Cornelissen

Ik zal er volgende week niet bij zijn omdat ik een uit nodige voor een bbq en die loopt deels gelijk met de wedstrijd dus lijkt me het een goed idee om de bouwavond een week later te houden

John

JA, dan kan ik wel 🙂

Arno

EDIT: Na afgelopen weekend weg te zijn geweest en volgend weekend we op vakantie gaan, had de vrouw andere plannen. Het is nu 50-50 dat ik wel of niet kom. Er volgt nog een update...

Ikzelf er vanavond wel even zijn maar ik weet niet hoelang ik voel me eigen niet echt lekker.
Gezien de opmerkingen en hoe het gaat moeten wel maar eens kijken wat wel nu willen met de bouwgrond misschien is het een idee om ik de zomer maanden het bouwen stil te legen omdat de meeste van ons dan geen tijd hebben of geen zin in verband met vakantie en de temperatuur.

John

john kooyman zei:
Ikzelf er vanavond wel even zijn maar ik weet niet hoelang ik voel me eigen niet echt lekker.
Gezien de opmerkingen en hoe het gaat moeten wel maar eens kijken wat wel nu willen met de bouwgrond misschien is het een idee om ik de zomer maanden het bouwen stil te legen omdat de meeste van ons dan geen tijd hebben of geen zin in verband met vakantie en de temperatuur.

John

Helaas is mij gisteren niet gelukt om langs te waaien..

Ik had het met Bruce er al over, in augustus ben ik nog op vakantie en september is tegelijk met de open dag van Resicast (en ik die dag wat anders heb in het familiaire).
Zal dus pas weer oktober gaan worden dat ik op een bouwavond ben.

Arno

john kooyman zei:
Gezien de opmerkingen en hoe het gaat moeten wel maar eens kijken wat wel nu willen met de bouwgrond

Ik denk dat het een goed idee is om het doel van de bouwgroep, en daarmee de bouwavond, weer eens duidelijk te krijgen.
Als we dat duidelijk hebben kunnen we daarna bepalen wat nodig is om dat doel te behalen.

GJ

Maakt niet uit Arno ik kan zelf niet in augustus ivm met mijn vakantie.
GJ dit wat niet wat ik bedoelde het ging mij er om dat er tijdens de zomer maanden veel minder animo is voor de bouwavonden is ivm vakantie en het weer.
Misschien hier moeten wel de activiteiten van de bouwgroep in de maanden juli en augustus stil leggen
Wat betreft bouwen en mee doen aan wedstrijden en andere dingen heb ik geen mening alles wat ik wil is plezier hebben in het bouwen en meer niet ik heb geen behoefte aan extra regels wat ik wel en niet kan doen op een bouwavond. Op dit moment hebben andere dingen meer prioriteit als alles goed gaat herik in september weer meer tijd voor modelbouw

John

John, ik heb met geen woord over (meer) regels gesproken.

Voor de rest laat ik mijn opmerking staan: Ik denk dat het goed is om eens over het doel van de bouwgroep, en daarmee de bouwavond na te denken.

GJ

GJ voor mij is het onderwerp al afgesloten. Ik alleen gisteren even aan gegeven waar ik sta meer niet. Wat men er mee doet of van vind is niet belangrijk.

John

Terug
Bovenaan