bouwavond 7 januari 2014

André Jonker

Voormaling Regiocoördinator Noord-Oost
Lid van de TWENOT
Dame en heren,

ook in 2014 zullen we maandelijks pogen in de globe te eten en te bouwen.
de eerste mogelijkheid zal zich voordoen op dinsdag 7 januari.
het eten zal rond half 7 opgewarmd worden en de bouwzaal zal rond 7 uur op temperatuur zijn.

maar eerst een fijne jaarwisseling, ik zwoeg momenteel aan model nummer 78......

Ik wens u allen een goed en gezond 2014. En vooral een niet aflatende stroom nieuwe en langverwachte modellen. En de tijd om die te kunnen bouwen. Vers koffiedik druipt nog van de voorspelling dat de ultieme informatie over de DIN-moer op het linker achterspatbord van de Panzer IV Ausf.H gebouwd tussen Januari 1942 en Maart 1942 met chassisnummers 1584990321-1584990323, bekend zal worden.
Voor die modelbouwertjes die met ongebreidelde zelfvernietigingsdrang vingers of andere essentiële onderdelen hebben op- dan wel weggeblazen rest mij mededogen en advertentieruimte in de Tank.

Bison ontvetter is een groot goed. Ik zal mij zoals de traditie voorschrijft weer aan de dis en de lijm zetten.

Jan Coen

is er nog een plek in de herberg?
als het tijd technisch lukken gaat zou ik graag eens langskomen.

groetn sander

Ha Sander,

Je bent van harte welkom. We eten vaak met een groep vanaf 18.30 uur in Eeterie De Globe. Vanaf 1900 uur is het bouwen in de Kapel, een ruimte in datzelfde gebouw. In de hal beneden staat op een bord aangekondigd dat wij onze snode daden aan het plegen zijn. Rechtsachter in de hal zit een deur naar het trappenhuis. Drie trappen op en dan rechtsom de deur van de Kapel. Als de deur op slot zit vind je ons in het restaurant. Bij de bar weten ze wel wie de modelbouwers zijn. Voor meer info en adres zie onder.

http://eeteriedeglobe.nl/

Akerkhof 22, 9711 JB Groningen
050 318 2226

Tot morgen,

Jan Coen

Terug
Bovenaan