Bouwavond 5 februari

André Jonker

Voormaling Regiocoördinator Noord-Oost
Lid van de TWENOT
Dame en heren,

op 5 februari zal in onze mooie kapel alweer de 2e bouwavond van dit jaar plaatsvinden.
zoals gebruikelijk.... vanaf half 7 schuiven de eters aan en vanaf 7 uur zullen de eerste bouwers de degens kruizen.

Ik zal weer aanschuiven aan alle tafels die beschikbaar zijn. Eens kijken hoe ver of dichtbij ik nu kom met mijn houwitser. Het is trouwens kruisen met degens en dergelijke steek- en slagwapens. En het eindigt vaak in treurnis door dood of ontsierende lidtekens in het gelaat. Terwijl een gericht schot, liefst van een respectabele afstand, toch volstaat. Maar dat terzijde.

Tot dinsdag,

Jan Coen

Ja. En als we toch bezig zijn, het is litteken. Wat een lidteken is vermag ik niet te weten, dat laat ik aan uw eigen ongebreidelde fantasie over. Overigens wens ik niet van die ongetwijfeld boeiende fantasieën van twijfelachtig allooi op de hoogte gesteld te worden.

Maar vandaag bereikte mij een bericht, wat de zekerheid van mijn aanwezigheid in de Kapel, dinsdag de vijfde februari, ernstig ondermijnt.
Helaas.

Maar misschien toch tot dan.

Groet,
Kanne

De corrector is gecorrigeerd. Welk een blamage. En nu moet ik mij onthouden van het spuien van fantasieën van twijfelachtig allooi. Terwijl mijn hersenen nu natuurlijk overuren draaien om het woord lidteken van een betekenis te voorzien. Men kan niet alles hebben.
Jammer als je niet kunt komen. Ik verheug mij alweer op boeiende gesprekken op de late avond.

Jan Coen

Maar ziedaar, ook ik ontkom er niet aan, weliswaar door mijn eigen oplettende persoonlijkheid, gecorrigeerd te worden. In bovenstaand bericht van mijn hand is de omissie, in casu de "z" in het woord "aanwezigheid", te rechter plekke aangebracht.
Het leven kan, als men zich de nodige moeite getroost, zo gemakkelijk zijn.

Kanne

Han,

je mag zo veel gereedschap meenemen als je wilt. een snijmatje of een plankje is wel een vereiste.
verder natuurlijk, een model om aan te bouwen.
de globe is (voor de volledigheid te vinden aan het Akerkhof zz 22).
de kapel zit op de 2e verdieping.
onze eetgroep zit meestal tot half 8 in het restaurant, we zijn volgens mij haast wel te herkennen als modelbouwers.
het staat in ieder geval op onze polos....

Terug
Bovenaan