bouwavond 4 november

André Jonker

Voormaling Regiocoördinator Noord-Oost
Lid van de TWENOT
dame en heren,
over een week is het alweer zo ver, de bouwavond van 4 november staat weer voor de deur.
zoals gebruikelijk zal er vanaf half 7 gepoogd worden om te eten en de bouwbewegingen zullen ergens rond 7 uur aan kunnen vangen.

komt allen.

Ha medebouwers,

Ik zal mij ook weer aan de dis en de plaktafel scharen. De Dodge WC staat al weer klaar voor verdere afwerking. Langzaam maar zeker zal ook dit voertuig het stadium bereiken waarop het niet langer verantwoord is om nog mee te nemen. Of misschien toon ik mij net zo dapper als Syriëgangers en stort ik mij weer eens op de minieme onderdelen van een Miniart Mercedes Benz. Keuzestress is ook de modelbouwer niet vreemd.

Tot dinsdag,

Jan Coen

De bouwavond is weer voorbij gevlogen. en het werd zowaar nog druk, met 1 nieuwe gezicht in de gelederen.
Er verschenen wederom 5 eters aan tafel, die zich de kost goed lieten smaken. De voorgerechten bestonden uit garnalen pathe en kippensoep.
de hoofgerechtend bestonden uit vlaamsche karbonades en schnitzelmenus. Hoewel de karbonades wat groter hadden gekund, was het eten wel binnen te krijgen. het was pas tegen achten dat de eters transformeerden tot bouwers. Jancoen werkte toch aan zijn dodge, althans hij had hem voor zich liggen. Kees werkte aan zijn ISU-152 van de chinese vrijwilligers, johanna was bezig met een ft-17 (gegoten koepel en interieurs), andre werkte aan een ft-17 (geklonken koepel en diorama), han werkte aan een stuart, hoewel hij ook 251-tacks bij zich had. Manfred knutselde met zijn flakpanzer stuart en Bert kwam langs om sfeer te proeven.
Onder soms hevige discussies vorderde de avond toch gestaag en enkelen hebben zelfs nog serieus vorderingen gemaakt op bouwgebied.
Hoewel er eigenlijk wat te weinig koffie was, mocht de borrel welgevallen en uiteindelijk gingen de laatste 2 bouwers toch weer om half 12 richting de verre buitenwijken.

oeps, inderdaad, de chinese volonteers......hoe kon ik ze over het hoofd zien, volgens mij heb ik er zelfs nog een opmerking over gemaakt....ik pas het aan. panzer 2 moet voortaan gelezen worden als isu 152....

Terug
Bovenaan