bouwavond 3 mei

André Jonker

Voormaling Regiocoördinator Noord-Oost
Lid van de TWENOT
Dame en heren,

op woensdag 3 mei is het alweer zover, dan gaan we weer los voor de volgende bouwavond.
zoals gebruikelijk eten vanaf half 7 en bouwen vanaf half 8.
Enne, let ook even op het bericht in ons overzicht over een bijeenkomst op 1 juli.

André

En dan komt niet alleen de keuze van: welk model neem ik mee? Maar ook: wat eten we?

Er is keuze uit, voor af, aspergesoep of inktvisringen.
Hoofdmenu, groenteschotel met Turkse worst, Bami met biefstukreepjes of gebraden kaasplak met rauwe andijvie.
Het toetje van de week is bokkepootjestaart.

Ik denk dat ik voor de Sd. Kfz. 223 ga en de bami.

Tot woensdag,
Gert.

Dag medebouwster en -bouwers, ik eet en bouw weer mee, uiteraard ijs, weder en gezondheid dienende. Ik had mij nog niet verdiept in het menu. Ik zal eens kijken.

Tot woensdag,

Kees Hartmans

Hellooo,

Ik zal mij ook weer melden aan de eet- en plaktafel. Die tijdreismachine bij de Globe werkt nog steeds zie ik. Menu met terugwerkende kracht tot 4-3-2017. Dan wil ik graag de ossehaaspuntjes van maart, maar dan wel volgende week bereid, anders hoef ik ze zelf niet meer te verteren.
Die M40 wil maar niet voltooid raken, dus die komt weer mee. Ik hoop dat er nog wat grotere onderdelen te vinden zijn die ik kan maken zonder dat ze in het tapijt verdwijnen.

Tot woensdag,

Jan Coen

Het nieuwe menu staat on-line. Ietsje anders als vorige week.

Vooraf: Paddenstoelen bouillon of mini loempia's.
Hoofdgerecht: Kebab, gegratineerde vis of cous cous.
Nagerecht: Aardbeien tiramisu.

Okay, loempia's en kebab it is...

nou, het is er gelukkig niet veel kouder (of warmer dan) hier....maar goed het is ook geen -30 dus dat valt ook weer mee....

doe je lenin ook even de groeten?

Tuurlijk zal ik de groeten van Bouwgroep Groningen aan Lenin over brengen. Lijkt met hem niet goed te gaan. Heeft last van schimmels. Is alleen de vraag, wanneer het Rode Plein na de Overwinningsparade voor het publiek wordt vrijgegeven. Ik zal morgen nacht om 1.30 uur aan jullie denken, wanneer ik naar Schiphol vertrek. En zondag morgen alweer om 4 uur uit de veren om de generale repetitie van de overwinngsparade bij te wonen

Terug
Bovenaan