bouwavond 3 april

André Jonker

Voormaling Regiocoördinator Noord-Oost
Lid van de TWENOT
Dame en heren,

op 3 april zullen wij weer bij elkaar komen om in onze kapel bouwend de lente in te luiden.
zoals gebruikelijk zal er vanaf half 7 gegeten kunnen worden en vervolgens zal er om half 8 begonnen worden met bouwen.
overigens zal de zaal al om 7 uur open gaan.....

Ik kan er deze keer tot mijn spijt niet bij zijn. Ik sta met gevaar voor lijf en leden in Veenendaal in het hart van de Nederlandse Biblebelt les te geven aan werkloze drukkers. In gedachten ben ik bij jullie en ik wens jullie immens veel bouwplezier en op de terugweg confrontaties met vreemd uitgedoste studentes. Of de mannelijke vorm daarvan voor Johanna.

Moratori te salutant,

Jan Coen

Lijf en leden is tot daar an toe. Ik zou meer bevreesd zijn voor mijn zieleheil, maar godzijdank ben ik atheïst. Of zou ik juist dan...

Ik zal vragen of ik weg mag. Zo ja, dan ziet ge mij wel verschijnen.

Helaas, het komt er niet vaak voor... Maar ook ik kan er niet bij zijn.
Net als Jan-Coen heb ik schoolse activieteiten.
Ik geef geen les, maar krijg het wel.

Grtz,
Gert.

In verband met een onverwachte visite van -waarschijnlijk- één van de rhinovirussoorten en de fysiek onaangename effecten dientengevolge, zie ik mij helaas genoodzaakt vanavond verstek te laten gaan. Al was het maar om te vermijden dat mede-kapellianen te kampen gaan krijgen met soortgelijke verschijnselen.
Bij voorbaat dank voor uw beterschapswensen.

Met groet,

Kanne

Terug
Bovenaan