Bouwavond 2 augustus

André Jonker

Voormaling Regiocoördinator Noord-Oost
Lid van de TWENOT
Dame en Heren,

Over niet al te lange tijd zal het weer de eerste dinsdag van de volgende maand zijn.
Op 2 augustus zullen wij dan ook weer in de kapel verzamelen voor het gezamenlijk bouwen.

Zoals altijd is er vanaf half 7 gelegenheid tot eten.....voor wie dat nog durft.
En vanaf half 8 kan er weer naar hartelust gebouwd worden.

Hoi medebouwers en -bouwsters, hier een bericht vanuit het UMCG waar ik nog steeds lig op afdeling C2. Ik word volgende week voorzien van een pacemaker via een operatie. Ik ben er dus niet bij als jullie je weer verzamelen. Veel plezier en groeten,

Kees Hartmans

Waarde plakvrienden,

Sondermodellbauausstellung Munster werd nix (snik, snik). De laatste bouwavond moest ik ook al langs mee heen laten gaan.
Maar nu kom ik wel. Zo
Het is altijd gezellig op de plakavond, dat mis ik wel.

Speciaal voor Kees: succes met de operatie

Manfred

Ha medebouwers,

Ik zal er ook deze keer weer bij zijn. Leuk dat jij ook weer komt Manfred. Kees heeft intussen zijn operatie ondergaan, maar hij heeft nog wel last van vermoeidheid. Hopelijk gaat dat snel over, dan kan hij ook van de partij zijn. Het eten is mij de laatste keer goed bevallen, als er meer moedigen onder ons zijn dan herhaal ik dat deze keer. Wie gaan er nog meer de bediening in de Globe trotseren? 😉

Jan Coen

Hallo Kees,

Hierboven las ik net dat je al geöpereed bent.
Ol wens jou een voorspedig herstel.
En hoop dat je er de volgende keer gewoon weer bij kunt zijn.

Veel sterkte en beterschap,
Gert,

Ik probeer in de globe te zijn voor het eten.
Ik ga er van uit dat ik er dit keer ook weer bij ben natuurlijk....

Jammer Jeroen, doe het rustig aan en tot de volgende keer.

Ha Jurjen, leuk dat je komt, allemaal ook tot vanavond, ik kom niet eten, ben wel op de bouwavond.

Tot straks
Gr Johanna

Yep,

die is in mijn rugtas gegaan om vervolgens bij Kanne in huis te belanden. Als het goed is zou hij vandaag ook nog contact met je opnemen om je gerust te stellen dat je snijmat de nacht niet buiten heeft hoeven doorbrengen. En dat hij tzt met je herrenigt zal kunnen worden.

Zoals mijn hallucinerende kompaan (dames die in nachtelijk Groningen in ondergoed op straat een feestje vieren... dat verzin je toch niet?) al opmerkte: je snijmat ligt bij mij thuis. Op verzoek kan ik 'm meenemen naar m'n werk, mocht je toevallig in de buurt zijn. En anders neem ik 'm de bouwavond in september wel mee.

Groeten,

Kanne

Hartelijk dank Andre dat je 'stofzuiger' gespeeld hebt en de snijmat voor mij bewaard hebt.
Het is ook nog de snijmat van m'n liefhebbende echtgenote. Dus had ik ook nog iets uit te leggen als dat ding niet uit mijn plastic tas te voorschijn kwam.

Kanne, mogelijk kom ik in de week van 8 tot 13 augustus jullie nieuwe winkel bezichtigen. Ik bel van te voren

vriendelijke groet van een opgeluchte Manfred

Terug
Bovenaan