bijna af: dML panther

Hoi iedereen...

ben niet zo'n straffe bouwer als de meesten maar wil toch even dit laten zien... heb deze panther gebouwd voor wat afwisseling te hebben met mijn bunkerproject... het is de eerste panther die ik bouw in mijn korte 'carriere'. er moet nog wel wat aan gebeuren maar ik beschouw hem 90 % af... er zitten veel fouten in en dingen die ik in de toekomst zeker anders ga aanpaken... maar zo leer men neem ik aan...

in elk geval, hier wat fotos:

IMGP5105.jpg

IMGP5106.jpg

IMGP5107.jpg

IMGP5108.jpg

IMGP5109.jpg

IMGP5110.jpg

IMGP5111.jpg

groeten en bedankt alvast voor te kijken!!

koen

Ik vind hem ook zeer geslaagd ,vooral de wielen zien er zeer mooi uit Koen.
en de chippies en roestlopers voegen ook net dat beetje meer toe 😀
dus met andere woorden ;een hele mooie Panther waar je trots op mag zijn 😉

groeten jeroen,.

Ik vind hem ook goed!
Zoals Jeroen al zei mooie wielen, mooie pinwashes en mooi geairbrushed.
Tja, iedereen leert doenende, maar jij bent zeker goed opweg ( eigenlijk al bezig!)

mzzls

Een mooie vroege A Koen!
Met foutjes bedoel je de missnede zimmerit en roosters op de luchtinlaten neem ik aan? Want hij ziet er echt goed uit zo!
Jan 🙂

Koen,

dat gras ziet er niet echt realistisch uit,
nog wat brushen met geel en meer tinten groen... 😉

Over je model,

een mooi begin om van alles en nog wat mee aan te vangen,

modder d'r op,
roest erop,
ondergrondje,
manneke... 😉

Of je laat hem zoals het is en begint aan een volgend project.

Succes ermee...

Rico

Nou Koen,

Er zijn misschien wel betere modellen, maar nog veel meer minder mooie, waarmee ik wil zeggen dat dit er gwoon goed uit ziet.

Waar je bij de weathering de volgende keer eens naar moet kijken zijn de "scherpe"kantjes op uitstekende delen, randen, hoeken etc. Daar mogen best wat meer beschadigingen zitten, zonder dat je dat moet overdrijven. Je hebt je nu vooral op de vlakke delen geconcentreerd, als ik het juist beoordeel. Maar los daarvan, we leren hier allemaal elke dag weer iets bij hè? Dat houdt het ook spannend.

grt

Robert

Hoi Koen,
Ziet er a; leuk uit. Al doende leert men en met de tips die al gegeven zijn kom je al een heel eind. Kijk nog even naar de periscopen en het wat te blanke metaal op de bijl en schop. En dan op naar het volgende model 😉
Wat betreft die zimmerit... die hoeft er niet per se op. Er zijn wel wat vroege a's geweest die het niet hadden. Scheelt weer gepruts met putty. 😈 Misschien iets voor een volgend project. Ik vind het tenminste wel leuk om te zimmen.

Grtz Niels

Nou Koen, hij is echt mooi geworden hoor! Nog niet zo lang bezig en nu zijn er al diverse technieken in te zien, ik vind 'm geslaagd. Hij doet het leuk zo in dat zonlicht. Keep it up!

Ptr

Terug
Bovenaan