Bijeenlomst 1/16 tanks

Rob Wernars

Lid van de TWENOT
Interesses
1/16 panzer en 1/32 vliegtuigen modern
Schalen
  1. 1:15
  2. 1:16
Hallo allemaal!

Zondag 18 April komen wij (een groepje 1/16 RC tank liefhebbers) weer samen om met z'n allen weer eens flink te gaan spelen met onze Battle Units. De laatste keer waren we met een mannetje of 10, en zeker 16 tanks. Het is de bedoeling om zoveel mogelijk veldslagen te spelen op een podium! Het moet wel een beetje natuurgetrouw overkomen, een Tiger II die als een Ferrari over een slagveld scheurt kan natuurlijk niet!Als er mensen zijn die mee willen spelen: jullie (en jullie tanks) zijn van harte welkom!
De bijeenkomst is in Zetten, in Partycentrum de Wanmolen, (www.wanmolen.nl) en begint om 11.00 uur. De zaalhuur wordt door iedereen betaald, dus hoe meer mensen, hoe goedkoper het wordt!
Voor meer informatie kan je me een mailtje sturen.

Groetjes
Rob

Zit ik net in Barcelona...ook leuk, maar toch jammer. 😱

Mijn Tiger I is nog in aanbouw, maar ik was graag van de partij geweest om een kijkje te nemen en kennis te maken met "soortgenoten"

Het is dus blijkbaar lonend om zo'n Battle Unit aan te schaffen 😀

Een volgende keer graag.

Robin

ik wil wle komen opzich maar ik heb geen tank`s met battle unite`s is dit erg of niet ik heb wel een leo1a4 en een prtl in aan bouw (ombouw gepard flakpanzer van tamiya)dan nog 1 vraag waar ligt zetten ergens

Harm Boer zei:
ik wil wle komen opzich maar ik heb geen tank`s met battle unite`s is dit erg of niet ik heb wel een leo1a4 en een prtl in aan bouw (ombouw gepard flakpanzer van tamiya)dan nog 1 vraag waar ligt zetten ergens

Hoi Harm. Dat je geen Battle System hebt is niet zo erg aangezien we nog een beetje aan het freewheelen zijn. Ik denk dat als we voor het eggie gaan het wel noodzakelijk is. Kijk verder even op www.wanmolen.nl voor de routebeschrijving en verdere gegevens betreffende de zaal. We zitten in de oogstzaal op het podium.

Groetjes Willem

Gaat de bijeenkomst nog door?? Zo ja, dan kom ik met zoon (14)
1 Pershing (mogelijk met battle unit), 1 Tiger I( incl. battle unit en 1 Kubelwagen.

Hopelijk tot ziens.
Arie en Kevin de Koning

Arie de Koning zei:
Gaat de bijeenkomst nog door?? Zo ja, dan kom ik met zoon (14)
1 Pershing (mogelijk met battle unit), 1 Tiger I( incl. battle unit en 1 Kubelwagen.

Hopelijk tot ziens.
Arie en Kevin de Koning

Waarom nou nog een keer vragen of het doorgaat? Het is gewoon doorgegaan. Er stond toch geen tegenbericht? Jammer dat je er toch niet bij was. Het was erg gezellig en je steekt er nog wat van op ook.

Willem

@willem:

kun je iets vertellen over jullie recente bijeenkomst?
Hoeveel man, wat voor voertuigen, evt foto's?

Ben bezig met een leopard 1 te verbouwen, en heb sinds kort een sherman, echter nog niet lopend. (is er eentje uit 1979, dus nog van ver het DMD en MF tijdperk), maar heb zeker interesse om in de toekomst mee te doen.

en ken je deze site trouwens:

http://www.rcacn.com

Groetjes bas

Bijeenkomst

Hoi Bas,

Tja, we zijn met gemiddeld een man of zeven, niet letterlijk want gelukkig was er ook een dame bij, die reed helaas niet zelf maar support is ook belangrijk. Voorlopig is het natuurlijk een beetje aftasten, we kennen elkaar net twee bijeenkomsten lang. Veel ervaringen uitwisselen en bouwprojecten (RC) showen. Dan is er natuurlijk het belangrijkste het elkaar aan flarden schieten met de Battle Unit. We hebben wat bomen en dozen als gebouwen en dan moet er een klein veldslagje geleverd worden aan de hand van enkele regels. o.a. af is af. Dus uiteindelijk moet je het soms nog tegen 2 a 3 tanks opnemen en geloof me je krijgt het bijna net zo benauwd als dat je er zelf in zit.
Ik denk op zich dat je oudere tanks geen probleem opleveren vooropgesteld dat je er een Battle Unit in krijgt. Dat is toch wel een beetje de essentie van deze nieuwe club. voor het bouwen en he zo echt mogelijk maken zijn er al uitstkende andere verenigingen. Alleen voor de Leopard is (nog?) geen plaats, te nieuw hè. Jammer dat Tamiya nu ook weer met zo'n nieuw geval uitkomt. Er zijn nog zo veel goede oude keuzes te maken.

Groetjes Willem

tja een mooie panther, 1/16 FO voor 600 euro zou inderdaad niet gek zijn, of een Sherman met verticale vering, bied stukken meer ombouw mogelijkheden.....

lijkt me leuk om eens te komen kijken, maar zal dan wel een keertje zijn als ik in de buurt ben, woon nml in maastricht. Zal dus wel worden als ik een FO model met battle unit heb... 😢

Tja, daar noem je wat. Alles is bijna beter. Je bent welkom als we weer bij elkaar komen maar voorlopig gaan we niet binnenzitten. Er komen een aantal dagen, ik weet ze ook nog niet, waarbij ook RC tanks zijn gevraagd. Een aantal van de club gaan daar in ieder geval naar toe, mogelijk kun je daar ook bij zijn.
En.. de belangrijkste reden dat we in Zetten bij elkaar komen is dat het centraal in Nederland ligt en dus voor iedereen even goed of slecht bereikbaar is. Houdt in ieder geval dit forum in het vizier.

Terug
Bovenaan