Bezoek aan depot Kapellen

Rob Landsbergen

Lid van de TWENOT
Hallo mede-tankliefhebbers,

Afgelopen zondag heb ik het depot van het Brussels Legermuseum in Kapellen bezocht (zie de aankondiging in de meest recente TANK).

Ondanks de slechte weersvoorspelling (die jammer genoeg ook utkwam) waren er toch nog zo'n 70 bezoekers. Of daar ook andere TWENOT-leden bij waren heb ik niet gemerkt; wel heb ik een paar leden van "Keep them rolling" gesproken.

Het was mijn eerste bezoek aan dit depot; bij de excursie vorig jaar door Kris Zwiers georganiseerd was ik helaas verhinderd 😈
Maar het was zeker voor herhaling vatbaar. Vriendelijke ontvangst, pretttige begeleiding en uitleg en wat hebben ze daar veel staan!'🙂'

Het enige wat tegenviel was het weer. Zul je altijd zien: precies aan het begin van de "dynamische demonstratie" begon het met bakken uit de lucht te vallen. Ik heb toch nog wel een paar foto's kunnen maken.

Ik heb een aantal van die foto's op het web geplaatst: http://robsmilitaryphotos.fotopic.net/c1003908.html

Wie nog niet in dat depot geweest is kan daarmee er een indruk van krijgen.

Wat mij betreft in oktober weer!

Groeten,

Rob

So may models, so little time .....

Ik had vorig jaar ook willen gaan, maar de dag erna gingen we op vakantie, dus het kwam een beetje slecht uit.

Ze hadden vorig jaar een compleet gerestaureerde Sherman tank, vandaar.

Terug
Bovenaan