bedankt iedereen.....
-Rene: bedankt voor deze spectaculaire commentaar doe me zeer veel plezier, bedoel je om er een vignet of dio van te maken wel ik had het voorzien maar is er niet van gekomen, ik vrees dat het niet verder zal geraken dan het plankje. ( heb voor nog zoveel goesting...)
-Jelle: buiten de stug vind ik dat dus ook van panters en bergepanters, de kit die ik hier heb gebruik, vier jaar geleden , want die staat al vier jaar in de kast, heb hem nu wel pas afgewerkt (geschilderd) is de slechte italeri, had toen geen zin om daar veel geld uit te geven, en al wat je kunt zien buiten de hull de wielen de traks en een paar klemmen van aber, ook is er een volledige lier in en een interieur, zijn scratch dus geen conversie ofzo....er komt nog wel een volgende berge en die zal ik maken met de up-date van "ON THe Mark" met deze keer ook een goede hull.
-André-Marc en Niels: vreed vreed bedankt
-Dominique: je kunt gelijk hebben met wat de weathering van de wielen betreft maar zelfs vind ik dat er een serieuze verlies is met mijn belichting die niet direct goed geslagen is op sommige foto's.
voor mij is die zo af en zal met de volgende beter oppassen.
bedankt voor deze constructieve commentaar.
-Jan-Willem: heb het al aan dominique geschreven, ik vind van niet maar jullie kunnen gelijk hebben. zal beter moeten opleten een volgende keer dat het niet meer zo opvalt.
-Re-René: misschien is het dan wel tijd om er verandering in te brengen hé, ik ben het met je eens wat de onder grond betreft maar om een plus te geven moet de grond ook even mooie zijn dan het voertuig en daar heb ik twijffels dat het me zo lukken.
-Hugo: doe me zeer veel plezier dat het in je smaak valt...geniet gerust zou ik zeggen en vreed bedank.
-Eelke: ik snap het ...genoeg geschooten 😈 ...hahahah, ik beloof dat ik met de volgende er rekening mee zal houden en de wielen een ietsi pitsi meer zal weatheren. het was me niet direct opgevallen .
-Staf: wowie merciekes, 😳 ,ja foto's en mij....moet er nog veel bijleren.
...smeken ja please...hahahahah, wel de vuilaflopers, ik zou zeggen als ik jou modellen zie dat je beter weet hoe dat je het moet doen dan ik maar bon , ze zijn met humbrol in twee kleuren geschilderd, ik teken ze echt met het penseel zo dat je ze ziet, dus echt twee buiten lijntjes , met een vochtig penseel ga ik dan die lijnen vervagen en corrigeren de eene langs rechts de andere langs links en allebei naar de binnen kant...hum hum ja, dan met een roestigewasch ga ik opnieuw over de binnekant van de afloper zodat de twee kleuren wat gaan mengen en een iets duidelijkere kleur gaan geven.anders zijn de buiten lijntjes te hevig.voila that it....hopelijk kunt je er nog aan uit....is niet gemakelijk zo een uitleg te geven.
nog bedankt voor je commentaar.
-jan: zeer vreed bedankt, altijd tof te weten dat een model bekeken word op een tentoonstelling. en ikke was de bouwer dus... 🙂
-boris: bedankt Boris, wel vreemd en niet vreemd heb dat gevonden in het boek "collectors series van ryton publications" pagina 94, ik zou niet weten waarom het zou kon zijn. 😉
ik zou jullie nog eens willen bedanken voor deze lof volle commentaar hopelijk ben ik niemand vergeten, excussen moest het nog het geval zijn en wijst er me gerust op in dit geval
Marc