Belgische tanktransporters Scania P124 & T144

Tussen de tropco's door heb ik ook een aantal andere projecten gedaan en daar zijn dit er 2 van :

De eerste is een Scania T144 tanktransporter uit Belgie :

De semi dieplader gaat achter een andere Belgische trekker komen :

En daarvoor gaat deze als donor dienen :

Re: Belgische tanktransporters

Van die 2e de P serie Scania heb ik tijdens de bouw weinig tot geen foto's gemaakt helaas dus moeten jullie het doen met de eind foto's :

Er moeten nog een paar kettingen voor het vastzetten van de halftrack opkomen, alleen heb ik die niet meer op voorraad
En tzt een keer een ander model erop als lading maar verder is hij helemaal af :

Details van de trailer :

Na een babbel met een vriend van mij kwam hij met de volgende foto op de proppen :

Dus al snel besloten dat de T144 gaat in KFOR uitvoering zou komen zoals op deze foto incl. de hekwerken voor de ruiten...

En aangezien ik zo'n aparte uitvoering mooi wil neerzetten komt er ook een diorama speciaal voor de Scania, en daar moet dit o.a. in gaan komen....

Voor wie het niet goed kan zien, het zijn doosjes...

Van de bouw van het diorama heb ik helaas ook weinig tot geen foto's gemaakt, het beetje dat ik wel heb zal ik hier neerzetten..

Sjaak de Chauffeur is inmiddels achter het stuur gezet :

En zijn collega's zijn aan het werk gezet in het diorama :

En natuurlijk nog een paar foto's van het geheel :

Op de palletplanken is het de bedoeling om de dozen met hulpgoederen neer te zetten... Alle 102 stuks...

En nog een paar details van de borden :

Terug
Bovenaan