Jan van Harn
Lid van de TWENOT
- Interesses
- Britse Gemenebest WW2
- Schalen
- 1:35
- Nu bezig met
- Fordson WOT 6 GS, AEC MkI, Scammell Pioneer Recovery
Beste medebouwers,
Deze vakantie leent zich prima voor knutselen. Op dit moment ben ik bezig met een Bedford QLD (IBG).
RUDD vind ik meestal minder leuk. Ik heb geprobeerd de vooras gestuurd te maken. Voor deze kit een leuke uitdaging. De spoorarmen en -stok moet ik nog doen. De wielen heb ik vervangen, omdat het profiel niet klopt voor WWII en ik heb de PART etch set voor wat meer detail (al ga ik niet alles vervangen). De spatborden wil ik gebruiken uit de kit: op de foto zie een verjongde rand en een originele (is van pantserplastic). Een paar plaatjes. Ik heb nog wat flash en restanten van sprue gezien, die ik aan wil pakken (foto's lijken wel onmisbaar om dit te ontdekken.
De kit is wat grof, pasvorm is behoorlijk (geen Tamiya).
Het lijkt met de plaatjes niet te lukken, hierbij een link naar de map in Picasa:
https://picasaweb.google.com/112353595352185008999/6314993355463127553
vooras achteraanzicht
vooras vooraanzicht
vooras bovenaanzicht
Chassis (2x):
Vooraanzicht
... en met front (ik doe er gaas in, zodat de radiateur zichtbaar is)
En de spatborden, 1 is er bewerkt.
Reacties zijn welkom, Jan
Deze vakantie leent zich prima voor knutselen. Op dit moment ben ik bezig met een Bedford QLD (IBG).
RUDD vind ik meestal minder leuk. Ik heb geprobeerd de vooras gestuurd te maken. Voor deze kit een leuke uitdaging. De spoorarmen en -stok moet ik nog doen. De wielen heb ik vervangen, omdat het profiel niet klopt voor WWII en ik heb de PART etch set voor wat meer detail (al ga ik niet alles vervangen). De spatborden wil ik gebruiken uit de kit: op de foto zie een verjongde rand en een originele (is van pantserplastic). Een paar plaatjes. Ik heb nog wat flash en restanten van sprue gezien, die ik aan wil pakken (foto's lijken wel onmisbaar om dit te ontdekken.
De kit is wat grof, pasvorm is behoorlijk (geen Tamiya).
Het lijkt met de plaatjes niet te lukken, hierbij een link naar de map in Picasa:
https://picasaweb.google.com/112353595352185008999/6314993355463127553
vooras achteraanzicht
vooras vooraanzicht
vooras bovenaanzicht
Chassis (2x):
Vooraanzicht
... en met front (ik doe er gaas in, zodat de radiateur zichtbaar is)
En de spatborden, 1 is er bewerkt.
Reacties zijn welkom, Jan