"Beast from the bunker", his last weapon

Een mix tussen Sci-Fi en WWII wordt mijn volgende project.

We schrijven Berlijn 1945 waar Amerikanen de bunker van je-weet-wel naderen en dan plotseling horen ze een enorm kabaal, er komt een gedrocht aan, afschuwelijk lelijk, briesend en stampend. Dan zien ze het opdoemen uit het donker, nog erger dan ze dachten, dit beest komt recht uit de hel.
Angstig gooien ze hun wapens weg en zetten het op een lopen....................................binnenkort meer.

Je weet wel????

Bedoel je deze?

images

😀

Grtz
Patrick
*die al weet wat er briesend op de bunker af komt*

Mensen, het beest zit in elkaar. FF de naden bijschuren en polijsten. Ik zal een tipje van de sluier oplichten het is een Warhammer 40K beest dat achter enkele Amerikanen aanholt om ze te vermorzelen. Ik leuk het beest op met WOII accessoires en items, dat wordt een hele klus om het overtuigend te doen maar goed de kerstdagen komen eraan en het gaat lekker sneeuwen. Mooie tijd om een verschikkelijk iets te maken met een knipoog. Kan ik de spare box ook eens plunderen.
Dit is een foto van het beest uit de doos, maar ik ga deze dus veranderen naar een Duitsachtig iets.

Werktitel:
"His last weapon"
Sd. Kfz 403/2 Kriegsnashorn mit Kreuzbogen

groeten John.

Hmmmmmm,

Iedereen knalt gelijk iemand af die ook maar iets schrijft of vertoond van Flakvoer, wat begrijpeijk is want daar is dit forum niet voor en ik sta daar ook helemaal achter.
Maar ik kan zelf even de link niet leggen van dit item en waar dit forum voor is bedoeld.

Maar goed ieder zijn ding en ik zal de laatste zijn die zegt dat het niet mag.
Er komt als het goed is wat WWII wapentuig op?

Marcel Belluz zei:
Hmmmmmm,

Iedereen knalt gelijk iemand af die ook maar iets schrijft of vertoond van Flakvoer, wat begrijpeijk is want daar is dit forum niet voor en ik sta daar ook helemaal achter.
Maar ik kan zelf even de link niet leggen van dit item en waar dit forum voor is bedoeld.
....

Amen.

Hoi John....
plotseling horen ze een enorm kabaal, er komt een gedrocht aan, afschuwelijk lelijk, briesend en stampend. Dan zien ze het opdoemen uit het donker, nog erger dan ze dachten, dit beest komt recht uit de hel.
Angstig gooien ze hun wapens weg en zetten het op een lopen.............
..... geweldig idee! ik hou wel van zo'n schouwspel 😈 .
Heb je al iets om te laten zien ? ik barst onderhand van nieuwsgierigheid... 😱
Nou, bén benieuwd............

gefantaseerd groetje 😀
Peter

Hoi Peter,

hehe, het beest zit wel in elkaar, maar ik moet eens even goed nadenken over de verbouwing en het opplussen ervan.
Ik ben met de kerst bijna 2 weken vrij en zal er eens goed naar kijken. Kan ik ook mooi het bunkertje gaan bouwen.

groeten John.

OK dan.....vol verwachting klopt mijn kerstboom 🙄 .
Ik zie 't wel verschijnen...
Veel plezier :idea:

beestachtige groet 😀

Terug
Bovenaan